Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brown Hyena

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brown Hyena



  • #2
    Re: Brown Hyena

    Op zich vind ik het heel mooi maar de overbelichte delen, vooral langs de zijkant van de kop nemen spijtig genoeg teveel aandacht
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Brown Hyena

      Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
      Op zich vind ik het heel mooi maar de overbelichte delen, vooral langs de zijkant van de kop nemen spijtig genoeg teveel aandacht
      je hebt gelijk deze was in tegenlicht een had beter een paar stops onderbelicht maar als ik het zag was hij al weer weg achter de boom .
      ik heb geprobeerd hem nog goed te krijgen maar waar de informatie weg is is die niet meer recht te trekken . toch bedankt voor de terechte opmerking .
      het kan niet altijd er knal op zijn he
      groeten steven

      Comment


      • #4
        Re: Brown Hyena

        Nee Steven ... die overbelichting van het tegenlicht hindert mij niet echt ... vind ze heel knap
        Soms moet een foto niet helemaal technisch in orde zijn om knap te zijn
        Groetjes
        Luc
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

        Comment


        • #5
          Re: Brown Hyena

          De overbelichte witte vacht stoort mij ook wat, maar voor de rest vind ik het zeker een mooie foto met aangename kleuren.
          70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

          Comment


          • #6
            Re: Brown Hyena

            Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
            Soms moet een foto niet helemaal technisch in orde zijn om knap te zijn
            Zo is het bij deze maar net, vind dit een heel aangename foto om naar te kijken, lijkt haast een prentje.
            Voor mij een toppertje.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Brown Hyena

              Mooi. De eenzaamheid in zijn (haar) ogen, die gelaten blik. Prachtige foto.

              Comment


              • #8
                Re: Brown Hyena

                mooi van kleur en compo.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Brown Hyena

                  Misschien zijn de overbelichte delen er nog wat uit te halen... maar ik vind hem nu al een topplaat. Hoe een roofdier zo romantisch kan weergegeven worden!
                  grtz, Groentje

                  Comment


                  • #10
                    Re: Brown Hyena

                    Vind eigenlijk alleen de overbelichte delen in de voorgrond afleiden. De vacht vind ik geen probleem.

                    Prachtige plaat verder
                    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                    Our English website: www.kaichitravel.com
                    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Brown Hyena

                      Ik vind 'm schitterend !!

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Brown Hyena

                        Uitgebrand wit en/of dichtgelopen zwart, we doen daar soms een beetje te puriteins over. Zwart en wit maken nu eenmaal deel uit van onze kleurenwereld en van mij mag er gerust wit zitten in een foto als deze hoor
                        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                        Flickr - JAlbum

                        Comment


                        • #13
                          Re: Brown Hyena

                          Ik ben er nu reeds een aantal keren naar komen kijken en hij sprak me direct aan en wordt alsmaar beter.
                          Schitterende plaat!
                          Zie ook flickr

                          Comment

                          Working...
                          X