Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Friendly giant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Friendly giant



    Friendly giant







    Alvast bedankt om te kijken en de reacties op voorgaande.
    grt, TROPCAL
    www.tropcal.be

  • #2
    Re: Friendly giant

    Schitterend plaatje. Eentje uit het boekje.
    Al kan je uit deze foto niet meteen afleiden hoe immens groot hij(of zij) wel is, wat in je vorige, met die collega-fotografen wel te zien was.
    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

    Comment


    • #3
      Re: Friendly giant

      Knap en indrukwekkend.

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Friendly giant

        mazzeltof...
        prachtig shot hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Friendly giant

          Weerom een prachtplaat van een uitzonderlijke mooie ontmoeting met een walvishaai
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

          Comment


          • #6
            Re: Friendly giant

            Heel knappe ontmoeting en prachtige foto ervan
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

            Comment


            • #7
              Re: Friendly giant

              zeer mooi in beeld gebracht hij komt er letterlijk bijna uit .
              wat mij aantrekt aan deze foto is de combo diagonaal in het beeld
              met het mooie licht op het hoofd en dan dat stippen patroon dat je naar het oog lijd .
              en dat je dit hebt mogen beleven zulke ontmoeting dat zal imponerend geweest zijn

              Comment


              • #8
                Re: Friendly giant

                Grandioos shot dit.
                Ook de ervaring met zo`n dier moet super zijn.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Friendly giant

                  Vind deze ook super. Wie kan snorkelen en duiken ziet op de Malediven toch nog een belangrijk stuk meer hé.

                  Ik vraag me iets af (off topic). Heb ooit een keer proberen snorkelen en zag geen ene vis scherp (kan mijn bril niet ophouden met een duikmasker en lenzen heb ik niet want heb bifocaal nodig....heb mij altijd afgevraagd hoe brildragers dat oplossen....er zal wel een masker bestaan op sterkte vermoed ik, alhoewel bifocaal ? Zal wel niet goedkoop zijn en wie koopt dat nu voor die zeldzame keer dat ge dat zoudt kunnen gebruiken. Tegen je het nog eens nodig hebt heb je al lang een nieuwe bril nodig.
                  Mijn fototoestel kan beter focussen dan ik
                  "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Friendly giant

                    Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                    Vind deze ook super. Wie kan snorkelen en duiken ziet op de Malediven toch nog een belangrijk stuk meer hé.

                    Ik vraag me iets af (off topic). Heb ooit een keer proberen snorkelen en zag geen ene vis scherp (kan mijn bril niet ophouden met een duikmasker en lenzen heb ik niet want heb bifocaal nodig....heb mij altijd afgevraagd hoe brildragers dat oplossen....er zal wel een masker bestaan op sterkte vermoed ik, alhoewel bifocaal ? Zal wel niet goedkoop zijn en wie koopt dat nu voor die zeldzame keer dat ge dat zoudt kunnen gebruiken. Tegen je het nog eens nodig hebt heb je al lang een nieuwe bril nodig.
                    Mijn fototoestel kan beter focussen dan ik
                    Je hebt verschillende mogelijkheden. Je kan een duikbril met lenzen op sterkte nemen. Bifocaal bestaat ook dacht ik.
                    Ik hou zelf gewoon mijn lenzen in
                    Nikon shooter - Samyang fan

                    Comment

                    Working...
                    X