Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera-express en hun service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamera-express en hun service

    Wat denken jullie hiervan ...

    Op de site van Kamera-express adverteren ze een Nikon Speedlight SB800 DX aan 385€ promo prijs met een beperkte oplage.
    Ik bestel maandag telefonisch deze flitser voor 385€ en ga hem woensdag ophalen.

    Ik ging ook nog een Phototainer 20GB meepakken en een nieuwe fototas, maar mag de Phototainer enkel bekijken na betaling van de som. Ik begrijp best dat ze geen dozen willen openen maar als je bijna 500€ wil investeren in een apparaat wil ik wel zien dat dat ding snel degelijk is en zijn data snel genoeg kan verwerken.

    Tot mijn grote verbazing rekenen ze 399€ voor mijn eerder bestelde flitser aan. Ze weigeren mij mijn flister te laten aan de prijs die ik besteld heb 2dagen ervoor. Geen enkele discussie is mogelijk en met een zekere arrogantie zetten de de doos terug in het schap als het mij niet interesseert moet ik hem maar op een ander gaan halen. En dit voor een klant die de laaatste maanden meer dan 5000 zuurverdiende €kes in deze zaak heeft achtergelaten.

    Voor mij is 1 zaak duidelijk ...als ik nog eens iets nodig heb zal het niet meer bij Camera-express zijn...zo een service kan men niet aanvaarden zelfs als ze met sommige dingen iets goedkoper zijn dan markt, maar zeker niet met alles. Ik ben gisteren nog een fototas gaan kopen en heb deze nog 50€ minder moeten betalen...

  • #2
    Altijd een bevestiging op papier vragen met de prijs erop. Dan is er geen discussie meer mogelijk...

    Maar je hebt gelijk, als je het materiaal niet eerst mag bekijken en testen, dan kan je beter op een ander gaan, gewoon al uit principe.
    Ik zie ook liever als klant een doos met een maagdelijk folietje rond, maar als dat er niet meer rond is, dan doe ik daar niet moeilijk over. (als alles in de verpakking zit, en in perfecte staat is weliswaar...)

    Comment


    • #3
      Ik heb daar enkele spullen besteld en is altijd goed afgelopen, zelfs voor spullen in aanbieding.

      Ik snap wel dat je argwanend bent en huivert om op afstand te bestellen maar in dit geval is het geen probleem, het is een betrouwbare winkel. Bij voorafbetaling is 5euro verzendkost en vanaf 500euro wordt geen verzendkosten meer gerekend. Beetje autorijden daar naar toe kost al veel meer.

      Ik snap niet waarom ze die promoprijs van 385euro niet honoreren of geldt dat alleen via online bestelling ?
      Groetjes, Blord

      Canon 7D en wat lenzen.

      Comment


      • #4
        Heb daar een Canon 550 EX flitser via internet gekocht. Doch bij de flitser zat enkel een Engelsstalige gebruiksaanwijzing. Toen ik daarover reclameerde. Vertelde de verkoper dat ze voor dat geld alleen flitsers leverden uit het buitenland. Toen ik protesteerde om dat zulks niet was vermeld bij de koop, zeiden ze dat ik op hun site had kunnen kiezen tussen een duurdere Nederlandstalige of een goedkopere uit het buitenland. Nu weet ik zeker dat ik die keuze NIET heb gehad. Toen ik zei dat er niets van een keuze te zien was, vertelde de verkoper dat de keuze net verwijderd was, maar bij Nikon kan je wel nog kiezen. Nou of ik daar iets mee opschiet met een Canon 10D. Toen ik toch eens ging kijken bij de Nikonflitsers en daar ook geen keuze kon maken, zei de verkoper dat ze vergeten waren aan te passen.

        Afijn, een bijna hilarisch verhaal. Nu kan ieder bedrijf weleens een fout maken, maar de inhoud en de verloop van het gesprek, maakt op mij een onbetrouwbare indruk. Ze moeten van te voren duidelijk aangeven of zeggen dat het grijze inport is en er ook later niet omheen draaien. De keuze is dan aan mij.
        Ik heb mij toen voorgenomen niets meer bij deze firma te bestellen.

        Wat ik hoor is dat men over het algemeen wel tevreden is over deze firma, maar als er problemen zijn doet men stroef.
        Ze zijn groot geworden in de tweedehandsfotohandel en communicatie is zeker niet hun strekste punt en dan druk ik mij diplomatiek uit.

        Die houding ten aanzien van jou proxistar herken ik en ik zie het ook al voor me; Wilt u het niet zoals wij het willen, dan niet! Ze gaan voor een verschil van 14 euro een boze klant (en de mensen daarom heen) krijgen waar ze misschien nog jaren aan hadden kunnen verdienen.

        Waarschijnlijk hebben voldoende klanten, die voor een lage prijs hun arogantie op de koop toe nemen.
        Als het om klantvriendelijkheid gaat kunnen ze aan Top-foto en AC-foto een voorbeeld nemen. Vergissingen worden uitgesproken en altijd in het voordeel van de klant opgelost.

        Comment


        • #5
          Goed dat zulke dingen hier ook te lezen zijn,Dan weet iemand die zijn eerste stappen zet ,voor een aankoop op het net,waar hij geen contact moet mee opnemen.Ik dank je alleszins.
          Imac en Canon... de max

          Comment


          • #6
            Ben er vandaag nog een lens gaan afhalen. Prijs was zoals overeen gekomen bij bestelling. Verder een vriendelijk onthaal. Heb geen klachten over deze zaak. Goede prijzen en lens met Nederlandse garantie documenten.

            Jean
            35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

            Comment

            Working...
            X