Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag meningen over welke camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graag meningen over welke camera

    Hallo,

    Wij gaan naar Tanzania en willen een hybride camera kopen. Ik ben al in het bezit van een (spiegelreflex) Sony alpha camera en Panasonic Lumix DMC-TZ25. Wat ik verwacht van de camera: geen lenzen hoeven wisselen, makkelijk bedienbaar, snel, zoeker (in de zon), grote zoommogelijkheid.

    Ik twijfel tussen Nikon Coolpix P510, Fujifilm X-S1 en Panasonic Lumix DMC- FZ200. Van de laatste camera zijn weinig vergelijkingen te vinden. Ik heb bij andere discussies gekeken en daar komen de eerste twee camera's voor, maar de Panasonic nog niet. Heeft iemand een idee??
    bedankt

  • #2
    Re: Graag meningen over welke camera

    Oorspronkelijk geplaatst door Fem Bekijk bericht
    Wij gaan naar Tanzania en willen een hybride camera kopen. Ik ben al in het bezit van een (spiegelreflex) Sony alpha camera en Panasonic Lumix DMC-TZ25.
    En waarom niet je huidige camera's mee nemen ?
    De Sony met 70-400G en TZ25 voor breedhoek of zo.
    Dan hoef je ook geen lenzen te wisselen en heb je fatsoenlijke kwaliteit, tenminste al voor alles van 70 tot 400mm .
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Re: Graag meningen over welke camera

      Ik volg even mee, want de FZ200 (en de ruim 150€ goedkopere FZ150) staat ook hier nog op het vergelijkingslijstje...
      In dit opzicht (en aangezien je veel zoom wil) is misschien ook de Canon SX50 en de Sony Cybershot HX200V niet oninteressant? Ook over deze 2 toestellen is echter nog weinig te vinden.

      Comment

      Working...
      X