Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reeds geprinte foto laten voorzien van acrylglas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reeds geprinte foto laten voorzien van acrylglas

    Tijdens het bezoeken van de kerstmarkt in Köln kwam ik langs de etalage van Yellow Korner. Hier stond een mooie foto tentoongesteld in het formaat 100 x 143 met een perspex (acrylglas) afwerking.
    Ik was gelijk verkocht voor de prent alleen kreeg ik te horen dat de prijs, incl acrylglas en aluminium afwerking, 930 eur bedroeg. Terwijl de gewone prent, zonder afwerking, 345 euro kost.
    Nu wil ik bij deze informeren of er iemand is die een goed adres kent waar ik eens prijs kan vragen voor de afwerking. De prent zelf dien ik bij Yellow Korner te kopen.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Reeds geprinte foto laten voorzien van acrylglas

    Acrylglas is zowat de duurste afwerking (stukken duurder dan dibond of canvas of eender welk ander paneel) maar staat heel sjiek, als je met de reflecties overweg kan (niet tegenover raam hangen bijvoorbeeld)
    Ik gebruik het zelf in tentoonstellingen, en de mijne komen van bij Milo Profi in Kontich. Prima verzorgd afgewerkt.
    Er zit er ook eentje in het brusselse http://www.authentic.be , die beweert als enige alles 'in huis' te doen.

    Het zou me verbazen als je het lamineren achteraf bij iemand anders kan laten doen.

    Ch.
    www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

    Comment

    Working...
    X