Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

signatuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • signatuur

    Sven heeft mij (en ook Wesley) gevraagd om mijn signatuur aan te passen (want die is grafisch)

    ik wil hier ni de rebel uithangen
    maar ofwel plaatsen jullie een sticky waarin jullie vermelden
    dat 't ni langer toegelaten is om grafische signaturen te gebruiken
    en dan zal ik em aanpassen
    ofwel laat ik em gewoon staan zenne

    want anders is 't : waarom ik en hij/zij ni

    en als da kinderachtig overkomt so be it

    no offence Sven want ik apprecieer je werk voor BD
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Hallo,

    Het is een onderwerp dat hier reeds meer dan eens werd aangesneden ... persoonlijk heb ik er weinig last van ... maar ik ben van mening dat er hiervoor eens en voor altijd duidelijke regels moeten komen ...

    Groetjes.

    Comment


    • #3
      Ja, een paar weken terug mocht het, dan steekt ge daar werk in, en ik hield het nog heel bescheiden, en nu mag het weer niet meer, och ja, bij mij was 'm 30 sec later er vanaf...
      Maar beter duidelijke regels...

      Comment


      • #4
        Sommige reply's zijn meer storend dan de signatures, al zijn ze dan nog heel bescheiden
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

        Comment


        • #5
          Voor mij mag hij weg die lelijke opdringerige signatuur. Daarbij hoef ik niet te weten met welke fototoestel je hebt. Het gaat toch om het resultaat.

          Comment


          • #6
            het is altijd handig om te weten welk materiaal iemand heeft
            dan kan je gericht vragen stellen
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dirtyharry71
              maar ofwel plaatsen jullie een sticky waarin jullie vermelden
              dat 't ni langer toegelaten is om grafische signaturen te gebruiken
              en dan zal ik em aanpassen
              ofwel laat ik em gewoon staan zenne
              Dan zal ik op dezelfde manier reageren en ik zal dan ook heel duidelijk zijn:
              ofwel haal je je signatuur (zelf) weg, ofwel haal ik uw account volledig weg.

              Grafische signatures zijn nooit toegestaan geweest, hooguit is er niet altijd even consequent tegen opgetreden. Als je na een beleefde vraag de signatuur niet wil verwijderen, dan is dat uw probleem. Ik ga daar geen half uur over discussiëren hoor ...
              Sven
              --
              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

              Comment


              • #8
                is al aangepast
                waar staat dat dan van die signatuur als ik vragen mag ?
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dirtyharry71
                  is al aangepast
                  waar staat dat dan van die signatuur als ik vragen mag ?
                  Staat/stond nergens expliciet vermeldt, daarmee ben ik akkoord (staat sinds daarjuist nu wel in het BD mededelingen forum). In het verleden is dat wel enkele malen vermeldt geweest, maar daar zal je indien interesse zelf eens moeten naar zoeken (als de zoekfunctie ver genoeg terug gaat).

                  Sven
                  --
                  Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                  Comment


                  • #10
                    Als ik me niet vergis is dit enkele jaren geleden ook al aan bod gekomen.
                    Toen was er beslist om al die bewegenden en kleurrijke dingen niet meer te gebruiken wat de snelheid en leesbaarheid van 't geheel zou bevorderen.

                    Comment


                    • #11
                      Volledig eens met sven e.a.: het is veel vlotter en makkelijker zonder die 'ingewikkelde' signatures; en je kan toch nog altijd vermelden welke cam je gebruikt ( voor zover dat relevant is overigens).Dus als iedereen daar rekening mee wil houden zijn we met z'n allen weer een stap vooruit. En ja Mic heeft gelijk: is vorig al besproken en toen zijner afspraken rond gemaakt...
                      Peter

                      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                      http://www.photoblog.be/peterwarson

                      Comment


                      • #12
                        Geen grafische signatures, okee, er zullen mensen zijn die zich daaraan zullen moeten aanpassen. Zelf een avatar kiezen en dan binnen bepaalde grootte zou grafische signatures denk ik al een stuk verminderen.
                        Maar dreigen om een account te verwijderen... Wat een macht kan iemand dan hebben. Bah.
                        Leuk om BD financieel te steunen, vooral het forum kost ongetwijfeld klauwen vol geld, maar op deze manier hoeft het voor mij volgend jaar niet meer.

                        Comment


                        • #13
                          Natalia,

                          Iedereen zijn mening, dus ook jij. Ik ga daar maar twee dingen op zeggen:

                          - het forum maakt geen deel uit van de activiteiten/budget van de vzw
                          - ik ben het ****beu om te blijven discussiëren, er zijn nu eenmaal overal regels, zo ook op het forum

                          Sven
                          --
                          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                          Comment


                          • #14
                            Die discussie over de signature is inderdaad niet nieuw.Een kleintje stoort mij persoonlijk niet maar waar trek je natuurlijk de grens.

                            Ik denk dat Natalia hier vooral struikelt over de "manier waarop".En dat wordt dan weer deels gevoed door een algemeen gevoel van onbehagen denk ik.BD is groter geworden,veel nieuwe leden,geen groepsgevoel meer (of toch veel minder).De BD-spirit is soms ver te zoeken en de gezelligheid die zo typerend was voor dit forum ook.Met ons duurder DSLR-gerief zijn we precies wat chagrijniger geworden Ik werp geen steen naar iemand hoor,ik heb ook al meegedaan aan Kanonpesterijen

                            Er worden maar nieuwe topics geopend met steeds dezelfde vraag en soms zie je op 1 page 3 bijna identieke topics over je sensor poetsen.Of men opent een nieuwe topic bij elk "nieuwe gegeven" dat men vindt over z'n 300D,D70 en er is een vloedgolf van nietszeggende topics waar je slechts enkele lezers hebt maar er niemand nog reageert.

                            In het begin vond ik de nieuwe showcase nog te doen daar de foto's wat langer bleven staan maar nu gaat het daar ook al tegen 100 per uur.Heb in de week wat fotookes gepost op DPZ en daar gaat het veel rustiger en m'n foto's staan er nog steeds.Maar de sfeer op dat forum ligt me niet echt maar dit is puur een persoonlijk gevoel.

                            Heb het hier altijd wel plezant gevonden en apprecieer daarom dan ook ten zeerste de inspanningen van al die mensen die BD draaiende houden.Maar 't wordt hier wat te druk voor de "oudere garde" denk ik

                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #15
                              Op een PHP forum kan het allemaal wel ... zelf je avatar kiezen, snelheid. Tja, het zijn overal PHP forums tegenwoordig. Dat zal toch wel een reden hebben. Ze zijn in elk geval flitsend snel. En een schnitz forum in de lucht houden met max 120 dagen zoekfunctie en archief ? Waarom dan niet koudweg nieuw beginnen met PHP ?
                              Verder vind ik het jammer dat het lidgeld niet besteed wordt aan het forum, want ik neem aan dat eenieder hier meer tijd spendeert op het forum dan op de rest van de site. En voor sommigen zal die verhouding werkelijk 90/10 zijn of hoger nog. Kan me het omgekeerde voor een betalend lid niet voorstellen.

                              Comment

                              Working...
                              X