Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DT 18-135 mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony DT 18-135 mm

    Hoy

    ben van plan om een Sony A57 te kopen, alleen weet ik niet goed welke lens erbij te nemen.

    Na hier al wat rondgezocht en gelezen te hebben wordt er om te beginnen dikwijls aangeraden om een lens te nemen mat een wat groter zoombereik dan de standaard kitlens van 18-55 mm.

    Daarom dacht ik om de Sony DT 18-135mm F3.5-5.6 SAM erbij te nemen en zo uit te zoeken welk bereik ik het meest ga gebruiken.

    Later zoek ik wen nog een grotere zoom bij te kopen.

    Is dit een goede samenstelling om te beginnen?
    Wat zijn de ervaringen met deze lens?

    groetjes

  • #2
    Re: Sony DT 18-135 mm

    op dyxum.com vindt je info over alle lenzen welke je kunt gebruiken op sony toestellen
    hier bvb info over wat gebruikers vinden van de 18-135mm lens
    Sony DT 18-135mm F3.5-5.6 SAM A-mount lens detail page with owners reviews and reference to most useful information about the lens

    lijken vrij positief te zijn
    voorbeelden gemaakt met deze lens
    Thread dedicated toSony DT 18-135mm F3.5-5.6 SAM SAL18135Discussion of any kind ISN'T allowed here...

    op basis hiervan lijkt het mij een aanrader

    Comment


    • #3
      Re: Sony DT 18-135 mm

      Carl Garrad heeft deze lens getest is er toch tevreden over.

      The 18-135mm SAM II is indeed my favorite consumer level zoom lens that I've used from at least 4 different manufacturers
      De SAMII AF is ook beter dan de eerste generatie SAM, vooral stiller en sneller.

      Enkele webshops hebben ook een bulk versie van deze lens die toch een stuk goedkoper is. Cameranu.nl en fotokonijnenberg.be geloof ik.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Sony DT 18-135 mm

        Ok nu heb ik weer wat leesvoer en wat plaatjes die ik kan bekijken.

        @ alex606
        bedankt woor de tip van de bulk versie.

        Comment

        Working...
        X