Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cornevaniperen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cornevaniperen

    Iemand ervaring met deze winkel ?betrouwbaar,stipte levering,enz.
    Laat maar iets weten.
    Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
    http://www.cyclingphoto.be

  • #2
    Hele betrouwbare kerel En hele stipte levering en persoonlijk thuis afgeleverd (in B of in NL )...
    Wel een beetje oppassen, hij vliegt hier soms ook rond en ik vermoed dat zijn search jouw thread ook zal vinden....
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      ja hij is mijn telelens komen leveren op 't werk
      alles in orde
      vriendelijk en correct

      en scherpe prijzen !
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Nog nooit problemen gehad met Corné. Ik had een lens in bestelling en had deze op tijd nodig, levering kwam echter te laat en als tegenprestatie, kreeg ik een lens van hem in bruikleen zodat ik mijn opdracht mooi kon afronden... Dat noem ik dus service...

        Erik
        I tought I was wrong, but I made a mistake...

        Comment


        • #5
          yep! niets dan positiefs.
          Mocht je willen bestellen, hij is deze week op vakantie.

          Comment


          • #6
            yep, hier ook een stem voor corne
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

            Comment


            • #7
              Enkel positief !

              Comment


              • #8
                Vriendelijk en correct en thuis geleverd,voila meer moet dat niet zijn hé.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Ben het zeker eens met al het voorgaande.

                  Nen aanrader en nen toffe vent, weet ook waar hij over spreekt en is in het geheel niet opdringerig.

                  Comment


                  • #10
                    Ook hier positieve ervaringen. Tot 2 maal toe iets bij hem besteld en stipt geleverd bij me thuis. De 2e maal had hij een verkeerde lens in de auto gelegd, maar toen heeft hij de volgende dag meteen de juiste lens op de post gedaan zodat ik het de dag erop alweer binnen had. Zonder meerprijs natuurlijk. Uitstekende service wat mij betreft en dat ie aardig is is mooi meegenomen.

                    oh ja.. en zijn prijzen zijn scherp!

                    Comment


                    • #11
                      Niks dan goeds over Corné, een aanrader ik koop alle lenzen bij Corné.
                      Voor Digitale body's betaal ik méér dan bij Corné, maar die koop ik wel in België.
                      Waarom ... ? Zekerheid van service om de hoek!


                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                      Comment


                      • #12
                        Alé da ziet er goed uit,k'zal die gast dan waarschijnlijk wa €€ laten verdienen aan een nieuw lenske.
                        Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
                        http://www.cyclingphoto.be

                        Comment


                        • #13
                          nog rap a vraagske,ik lees hier dat cornevanip... alles persoonlijk thuis brengt is dat juist ?hopelijk toch na een afspraak te hebben gemaakt want, ik kan mij moeilijk inbeelden dat die een lens gaat brengen naar Mechelen en dan den deze ni thuis,gaat die dan s'anderdaags terugkomen ?
                          Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
                          http://www.cyclingphoto.be

                          Comment


                          • #14
                            Meestal doet hij zijn ronde in België op woensdag. Maar hij neemt sowieso eerst contact op om te zien of het kan (en zelfs om +/- een tijd af te spreken). Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat hij een 2de keer moet komen
                            Canon 10D, glass, flashes & extra's
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

                            Comment


                            • #15
                              Ik geloof best dat als prima loopt bij de aankoop van een nieuw toestel of lens.
                              Maar weet iemand toevallig ook hoe het staat met de naservice, met de dienst na verkoop. Heeft iemand ooit een probleem gehad met een lens of body die in herstelling moest of voor onderhoud weg moest. Hoe is dit verlopen. Vlekkeloos zoals je mag verwachten. Met welk merk en welk toestel heb je problemen gehad, of is ook hier alles verlopen zoals je gehoopt had?
                              Loco

                              Comment

                              Working...
                              X