Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urbex

    Beste ,

    ik ben op zoek naar verschillende urbex locaties om er met een model wat plaatjes te gaan schieten .
    kunnen jullie mij enkele locaties doormailen ?
    liefst omgeving kempen maar mag ook door heel belgie .

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: urbex

    Moderator Note: Verplaatst van Shoot/Discussie (waar alleen vragen/topics thuishoren die te maken hebben met het tijdschrift Shoot, naar Algemeen, waar je meer vragen/topics over Urbex zult vinden. Je zult ook wel ervaren dat Urbex-fotografen hun "geheime" plekjes niet zomaar publiekelijk gaan delen.


    Begin misschien al eens met deze topic door te nemen:
    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


    (en je vindt er zeker nog, als je < Zoeken in dit forum > kiest, rechtsbovenaan)
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: urbex

      Ik zou er een sticky van maken.

      Urbex locatie's vragen is om problemen vragen.
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

      Comment


      • #4
        Re: urbex

        Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
        Ik zou er een sticky van maken.

        Urbex locatie's vragen is om problemen vragen.
        Haha, helemaal juist
        Als je zou weten wat er tegenwoordig allemaal in mijn mailbox terecht komt....de meeste van mijn "confraters" reageren zelfs niet maar ik maak er nog altijd een gewoonte van om toch te antwoorden, gewoon uit beleefdheid.
        De afgunst in het wereldje tiert welig, zelfs in die zin dat ik al even heb overwogen om er mee te stoppen. Als je het moet geloven zet niemand ook maar iets in scene en breekt er niemand ergens binnen, de ervaring echter....

        Comment


        • #5
          Re: urbex

          Afgunst heb je helaas in alle werelden, mijn dochter ZAT in de danswereld (ballet), maar is daar mee gestopt.
          Wat daar gebeurt is ook niet te beschrijven. Ze was nochtans beter dan vele andere maar ja geld en macht doet veel.
          Ook op het KBA in Antwerpen.
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

          Comment


          • #6
            Re: urbex

            Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
            beter dan vele andere maar ja geld en macht doet veel.
            Dat is van alle tijden...dat is en blijft zo, ook in België

            Comment

            Working...
            X