Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lees dit aandachtig ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lees dit aandachtig ...

    Hallo allemaal,

    Voor wie in het forum "BD-mededelingen" dit nog niet gelezen zou hebben, een bericht van onze forum-administrator:

    Hallo allemaal,

    Tijdens de nacht van 7 op 8 mei 2004 wordt de volledige infrastructuur van SiteHosting overgebracht van het huidige datacenter in Amsterdam naar een nieuw datacenter te Diegem (Brussel). Daardoor zullen alle servers (behalve enkele backup-servers) onbereikbaar zijn vanaf 00h30 tot maximum 07h00 (evenals dit forum). Wij proberen deze onbeschikbaarheid uiteraard zoveel mogelijk in te korten door de verhuis zo goed mogelijk voor te bereiden. Enkele uren downtime zijn echter niet te vermijden, gezien de relatief lange reistijd A'dam-Brussel.

    Sven


    Voor wie het niet meer zou zien zitten dan, de chatroom is steeds open en er zal dan extra psychologische begeleiding voorzien worden

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Originally posted by jaja
    Voor wie het niet meer zou zien zitten dan, de chatroom is steeds open en er zal dan extra psychologische begeleiding voorzien worden

    Sjoef, dat spaart weer kosten bij de psycholoog
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Oef...

      Gelukkig behoor ik tot de normale mensen die 's nachts slapen

      Comment


      • #4
        In Brussel..... dat is dichter bij.... misschien opend op de site alles dan wat rapper?
        Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
        Hier op dit forum.

        Comment


        • #5
          Originally posted by jan van ginkel
          In Brussel..... dat is dichter bij.... misschien opend op de site alles dan wat rapper?
          Misschien dat een defragje van de database eens helpt...
          Ofwel eens overschakelen op MySQL

          Comment


          • #6

            Originally posted by spacemanbow
            Originally posted by jan van ginkel
            In Brussel..... dat is dichter bij.... misschien opend op de site alles dan wat rapper?
            Misschien dat een defragje van de database eens helpt...
            Ofwel eens overschakelen op MySQL
            Snel nog een copy van de volledige site maken - kunnen we tenminste nog doen ALSOF BD er nog is....
            Pffff....een volledige nacht zonder BD.

            Kunnen we valium-tabletjes bij de webmaster bestellen ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Help !!! Brul !!! Ik heb in die nacht dienst !!!!! Hoe moet ik nu de nacht doorkomen ??? ( ja , weet het , doe je werk eens bijvoorbeeld ) Maar zelfs dan heb ik uren de tijd om op BD te surfen Hmm , dan maar een DVD kijken denk ik
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Hadden ze dat nu eens tijdens de kantooruren gedaan

                Daar komt het cold turkey gevoel
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  Een ideale gelegenheid voor de nachtbrakers om hun vrouw/vriendin eens te verwennen, het is misschien al lang geleden en wie weet hoe lang duurt het voor de gelegenheid zich nog eens voordoet.
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Voor wie het niet meer zou zien zitten dan, de chatroom is steeds open en er zal dan extra psychologische begeleiding voorzien worden
                    Haaaaaaaa toch aan gedacht, want het zal nodig zijn.
                    Groetjes,

                    Rudi Petitjean

                    NATURE GALLERY

                    Comment


                    • #11
                      Ik krijg rillingen over mijn hele lijf van dit bericht. Is dat normaal?
                      http://www.theafricabug.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Jochen
                        Ik krijg rillingen over mijn hele lijf van dit bericht. Is dat normaal?
                        In jouw geval toch
                        http://www.vannecke.be
                        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                        Comment


                        • #13
                          En nu?
                          Ik zal dan maar eens vroeger gaan slapen... m'n vrouw gaat denken dat 't voor wat anders is...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jan van ginkel
                            In Brussel..... dat is dichter bij.... misschien opend op de site alles dan wat rapper?
                            't Is te hopen,dan doe ik ook terug wat meer mee op het forum.
                            mvg FrançoisVM
                            Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mic
                              En nu?
                              Ik zal dan maar eens vroeger gaan slapen... m'n vrouw gaat denken dat 't voor wat anders is...
                              Pas op hé, Mic, ....
                              Alles wat ge hun gewoon maakt moet ge blijven doen....
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment

                              Working...
                              X