Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

volgorde foto's klopt niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • volgorde foto's klopt niet

    Hey allemaal,

    Ik heb eens een vraagje misschien weet iemand van jullie er antwoord op.
    het is namelijk zo als ik mijn foto's rechtstreeks van men toestel bekijk op tv of eerst op pc zet dan op stick en dan op tv heb ik volgend probleem dat de volgorde van opname van de foto's plots niet meer klopt. de nummering is ongewijzigd gebleven. dus bv. eerst nr 3569 dan 3570 dan ineens 3581 dan 3582 en dan gaat hij weer naar 3571 enzo. weet er hier iemand raad op of de oorzaak van we hebben het zowel met onze canon, samsung als Nikon toestellen.

    Mercikes alvast e
    Tinne

  • #2
    Re: volgorde foto's klopt niet

    Hallo

    Ik heb dat probleem ook gehad met een digitale fotokader,
    Ik raad je eens aan om die stick leeg te maken en dan één voor één je foto's in volgorde op de stick te zetten, een tiental bij wijze van test en kijk dan nog eens,
    Bij mij was het probleem opgelost, het heeft iets te maken met de volgorde van wegschrijven,
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: volgorde foto's klopt niet

      Mijn tv heeft hetzelfde probleem als ik er foto's op wil bekijken.
      Er zit ergens de mogelijkheid in om de foto's in een willekeurige volgorde te laten zien, die heb ik uitgeschakeld, en dat maakte niet veel uit (de foto's werden nog door elkaar gegooid).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: volgorde foto's klopt niet

        't is echt iets rots zenne die volgorde afspelen staat op tv af en het is ook rechtstreeks van het toestel

        Comment


        • #5
          Re: volgorde foto's klopt niet

          Ik heb dat ook op mijn computer dan, maar ik heb het enkel als ik in raw èn in jpeg fotografeer, dat hij dus een kopie van de raw maakt in jpeg
          of omgekeerd dan. En er zit ook geen structuur in, ene keer 3 raw's, dan de 3 jpeg's ervan, dan weer raw-jpeg-raw-jpeg... raar dus.
          + ook geen exifs in de raw bestanden... ???
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: volgorde foto's klopt niet

            Ik heb dat ook op mijn computer dan, maar ik heb het enkel als ik in raw èn in jpeg fotografeer, dat hij dus een kopie van de raw maakt in jpeg
            of omgekeerd dan. En er zit ook geen structuur in, ene keer 3 raw's, dan de 3 jpeg's ervan, dan weer raw-jpeg-raw-jpeg... raar dus.
            + ook geen exifs in de raw bestanden... ???
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment

            Working...
            X