Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test klanten module (Advertentie help spelvouten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test klanten module (Advertentie help spelvouten

    Wie wil ff naar de advertentie kijken ivm dyslexie en de klanten module testen op de website.

    1 Surf naar www.roberthart.nl
    2 Klik lings op klanten
    3 Klik lings op inloggen
    4 Klik op rechts op Belgiumdigtal
    5 Inloggen met: Help


    als je rechts onder in het 4kantje klikt kan je commentaar geven

    Wie heeft nog tips voor de website of opmerkingen, Tips enz



    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

  • #2
    Hallo, heb snel eventjes een paar dingen gelezen op je website en vond een paar kleine foutjes:

    Evenementenfotografie:
    U beschikt nu over professionele foto's van UW evenement die u kunt gebruiken voor UW website.
    Modellen:
    Robert verzorgt...
    ... en heeft dus geen commerciële bindingen...
    Artiesten - Informatie
    Vervolgens wordt het eindproduct wordt op de website gezet...

    groetjes,

    tom
    klik

    Comment


    • #3
      Bedankt Tjoepke

      Wie wil de klantenmodule testen
      #Dyslexie#
      Fotoacademie Amsterdam Digitaal

      Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

      Comment


      • #4
        Waarschijnlijk dat Internet Explorer wel goed met je site overweg kan, maar Mozilla gaat geheel over de rooie en vervolgens werkt er nog weinig tot niets meer op je site

        hahahaa, ik weet het, wie werkt er dan ook met Mozilla
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          flash

          ik krijg geen foto's te zien (weet niet ofdat al zou moeten), kan eraan liggen dat ik weiger om versie 7 te installeren
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Originally posted by 4nightlife
            Wie wil ff naar de advertentie kijken ivm dyslexie en de klanten module testen op de website.....
            Wie heeft nog tips voor de website of opmerkingen, Tips enz
            Als je me alle teksten op de site als tekstbestand mailt (of hier neerzet), dan wil deze microbeneuker qua taal er zeker wel eens goed naar kijken. Sorry, ik heb een hekel aan overtypen.
            Alvast: password/wachtwoord i.p.v. passwoord

            NB: Het Groot Dictee der Nederlandse Taal wordt doorgaans door een Belg gewonnen.....

            Over de website zelf: ziet er fraai uit, al ben ik absoluut geen fan van Flash. Ik vind de indexpagina's met thumbnails nogal traag laden. En een backbutton (bij de grote foto's) zou ook handig zijn.
            password/wachtwoord (i.p.v. passwoord)?
            Mij was het verschill tussen "Foto's" en "Portfolio" pas na het lezen van een informatiepagina duidelijk. Misschien iets voor op de 1e pagina van elke rubriek?

            Maar het zoiet er allemaal fraai uit, technisch ook in orde lijkt me.
            Nikon D70 links: www.nikond70.nl
            Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

            Comment


            • #7
              Originally posted by Triker
              Waarschijnlijk dat Internet Explorer wel goed met je site overweg kan, maar Mozilla gaat geheel over de rooie en vervolgens werkt er nog weinig tot niets meer op je site

              hahahaa, ik weet het, wie werkt er dan ook met Mozilla
              Ikke!
              Eenmaal je tabbed browsing gewoon bent, kan je niet meer zonder Ook geen last van spyware e.d.

              Comment

              Working...
              X