Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Cashback

    Geachte forumleden, ik hoor graag reacties van jullie over de nu aan de gang zijnde cashback actie van Canon.

    Ik heb een Selphy 900 gekocht bij Artencraft, en die printer is betrokken bij deze actie.
    Het probleem doet zich al voor bij het ingeven van de barcode die zich op de doos bevindt op de pagina van de website van Canon.
    Ik heb daar Artencraft al over gecontacteerd en ze hebben zelf herhaalde pogingen ondernomen om de barcode in te geven, echter ook zonder resultaat.
    Daarna hebben ze het probleem doorgespeeld aan de vertegenwoordiger van Canon, die ook na verschillende pogingen zonder resultaat, de raad gaf om contact
    te nemen met promotions@canon.be.

    Ik heb antwoord gekregen van hun, waar ze me vragen of ik wel de juiste barcode gebruikt, ondanks het bijsluiten van een foto van de barcodes die zich op de doos bevinden, en wel degelijk met 871 start. In het volgende antwoord van mij heb ik hun daarop gewezen, maar tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.

    Is dit een enig voorval of hebben jullie ook dergelijke anekdotes te vertellen ?
    Ik hoor het graag in deze topic .

    Fijne groetjes, en mijn dank voor jullie reactie.

    Jeff Ceuppens
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Canon Cashback

    Staat er geen barcode onderaan het toestel, vraag maar wat, daar er soms een gans ander nr staat op de toestellen. En ik lees hier juist, dat je de barcode ( originele ) moet uitknippen en opsturen. Geen copy of foutieve deze komen niet in aanmerking. En als je zo zou willen is een ingebrachte barcode een kopie. Link.
    Last edited by guido.g; 19 november 2012, 15:32.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Canon Cashback

      Het vervolg op dit verhaal, om één of andere reden zit er op de doos een barcode die begint met 871, en in de uitleg op de site van Canon
      is : een barcode die begint met 871 is een geldige barcode, tot je die invoert , dan krijg je de melding dat de barcode foutief is !

      Nu blijkt dat de te gebruiken barcode zich onder een zelfklevend etiket bevindt, en je , volgens de woorden van Canon, "voorzichtig moet proberen om het etiket te verwijderen !" om dan de barcode in te geven die "onder" het etiket zit, en die begint met 496, wat OOK een geldige barcode is volgens de site.
      Je loopt dan wel het risico dat door het verwijderen van dit etiket, je de barcode der onder kan beschadigen !

      Ik kan dit zeker geen klantvriendelijke manier van werken vinden, maar ondanks de angels, en de addertjes onder het gras, ben ik er in geslaagd om mijn formulier voor een Cashback op te sturen!

      Ik hou jullie op de hoogte als de luttele 10 Euro op mijn rekening staan !

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment

      Working...
      X