Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer is de nieuwe Imac te koop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wanneer is de nieuwe Imac te koop

    Weet iemand wanneer de nieuwe Imac in de winkel te koop is. Op de site staat november maar we zijn al half en nog steeds niks?
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

  • #2
    Re: Wanneer is de nieuwe Imac te koop

    Voorlopig ken ik nog geen details. De Apple-site zegt voor de 21,5 inch: "coming in November" en voor de 27 inch "coming in December". Ook in de US is de nieuwe iMac nog niet gelanceerd, voor zover ik weet, en Europa hinkelt dan nog altijd wat achterop...
    Ben toch benieuwd naar de nieuwe modellen, gezien mijn 24" iMac uit 2008 toch wat ouderdomsverschijnselen toont. Vooral het feit dat de RAM niet verder kan uitgebreid worden, stoort me het meeste.

    Volgens Mac Rumors zou het wel eens tot begin volgend jaar kunnen duren...
    Apple may not begin shipping the new iMac until early 2013, according to the French site MacBidouille [Google Translate]. When the new lighter,...
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Wanneer is de nieuwe Imac te koop

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Voorlopig ken ik nog geen details. De Apple-site zegt voor de 21,5 inch: "coming in November" en voor de 27 inch "coming in December". Ook in de US is de nieuwe iMac nog niet gelanceerd, voor zover ik weet, en Europa hinkelt dan nog altijd wat achterop...
      Ben toch benieuwd naar de nieuwe modellen, gezien mijn 24" iMac uit 2008 toch wat ouderdomsverschijnselen toont. Vooral het feit dat de RAM niet verder kan uitgebreid worden, stoort me het meeste.

      Volgens Mac Rumors zou het wel eens tot begin volgend jaar kunnen duren...
      http://www.macrumors.com/2012/11/15/...rly-next-year/
      Hetzelfde probleem hier met mijn 20" iMac van 2008. Ben nog aan het twijfelen tussen een nieuwe iMac of een Macbook Pro met Retina display...
      Maar als de iMacs volgende maand nog niet gelanceerd zijn zal het wel een Macbook Pro worden

      Comment


      • #4
        Re: Wanneer is de nieuwe Imac te koop

        Voor mezelf verkies ik toch een desktop zoals de iMac, hoor. Mijn vrouw werkt op een 17" MBP (2009), en daar kon het RAM-geheugen tot 8GB uitgebreid worden, wat inmiddels ook al is gebeurd. Mijn iMac zal waarschijnlijk volgend jaar vervangen worden, maar zoveel haast als jij heb ik niet.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Wanneer is de nieuwe Imac te koop

          Klopt, jouw iMac is dan ook nog nét iets zwaarder dan de mijne. Dit begin ik te voelen als oa. LR4, PS CS5, Safari, ... tegelijk openstaan.

          Comment

          Working...
          X