Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Workshop portretfotografie volgen : iets voorbereiden/waarop letten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Workshop portretfotografie volgen : iets voorbereiden/waarop letten?

    Eind deze maand volg ik een workshop portret/modelfotografie, het materiaal is al in orde, maar is het aangeraden om je voor te bereiden hiervoor en hoe precies?
    Terwijl de workshop bezig is, welke dingen zijn belangrijk om te onthouden en noteren jullie ook zaken?
    Heb geen idee hoe dit precies verloopt, dus graag wat info voor wie dit al gevolgd heeft.

  • #2
    Re: Workshop portretfotografie volgen : iets voorbereiden/waarop letten?

    een goeie nachtrust en verder gewoon genieten van de workshop, en vooral.... informatie opslokken als een gulzig kind dat 3 weken zonder eten gezeten heeft.

    Comment


    • #3
      Re: Workshop portretfotografie volgen : iets voorbereiden/waarop letten?

      Abonneren op Kelbytraining.com, daar wordt alles tot in de puntjes uitgelegd. Werken met softboxen/beauty disch/natuurlicht licht ... en nog veel meer.

      Neem er je tijd voor want in het begin kan het allemaal overweldigend zijn.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Workshop portretfotografie volgen : iets voorbereiden/waarop letten?

        Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Algemeen, omdat dit toch een vraag over fotografie betreft.


        En als collega-fotograaf. Da's zeker ook nog iets dat ik wil gaan doen. Ik vermoed dat je op z'n minst je toestel goed moet kennen, omdat men op een dergelijke workshop geen tijd wil verliezen met je de instellingen van je camera uit te leggen. Bv bij "Flitsen" denk ik direct aan stand M, en ook onmiddellijk aan bepaalde instelwaarden van mijn sluitersnelheid. Als je zo'n dingen (bijna) blindelings en snel kunt aanpassen, dan kun je je tenvolle toespitsen op wat men je gaat vertellen in de workshop.
        Last edited by LesC; 10 november 2012, 10:15.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X