Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginneling,enkele tips?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginneling,enkele tips?

    Hallo,

    Ik zou graag beginnen met natuur fotografie,en af en toe gewoon wat mooie dingen die ik tegen kom.
    Ik zou beginnen met een Panasonic DMC-FZ150,is dit een goede camera?zo niet,welke raadt je aan?
    Qua statief,wat is het beste type statief voor natuurfotografie?
    Welke SD card koop ik het best als ik raw fotos neem?hoeveel moet de snelheid zijn?en hoe groot moet hij zijn?

    Als je verder nog enkele golden key tips hebt post ze maar gerust,het zou een grote help zijn

    Mvg, Axel.
    Last edited by Emperias; 7 november 2012, 19:01.

  • #2
    Re: Beginneling,enkele tips?

    Admin, ik denk dat dit verzet moet worden.
    Welke camera heb je nu, wat is je budget, welk deel van de natuur wil je fotograferen?(vogels, landschappen, wilde dieren,..)

    Comment


    • #3
      Re: Beginneling,enkele tips?

      Sorry?en nu atm geen camera from 0 ,en bloemen,planten,bomen enz ...

      Comment


      • #4
        Re: Beginneling,enkele tips?

        het is toch beter even goed na te denken wat voor type camera je koopt ik zelf heb mij een nikonD 3100 aangeschaft ben er zeer tevreden over moet niet altijd duur zijn voor goed te zijn dan Qua statief ik heb mij een helios 1518 aangeschaft prijs tussen 80 en 100 euro! zeer stevig kan 4 kg dragen ...... betreft sd card gewoon kijken in je handboekje van uw camera daar staan alle gegevens op ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen tot nog eens.....

        Comment


        • #5
          Re: Beginneling,enkele tips?

          Oorspronkelijk geplaatst door acuter 22x67x100 Bekijk bericht
          het is toch beter even goed na te denken wat voor type camera je koopt.....
          oud topic en ts is al voorzien hoor...!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X