Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

challenge foto weer niet in de HoF

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • challenge foto weer niet in de HoF

    het is me nu toch wel echt opgevallen dat de challenge foto van frakske(Frans)
    weer niet in de Hof is opgenomen deze maand
    bij zijn vorige challenge overwinning(April 2012) was dit net hetzelfde
    Dus twee overwinningen van dit jaar en niet in de HoF terwijl de andere en wel soms in staan.
    Ik weet ook dat de moderator van de challenge er niets aan kan doen
    hij draagt de foto voor, voor in de HoF maar het zijn de moderators die er over beslissen
    Toch denk ik dat dit ontmoedigend is voor de winnaar twee keer er niet bij zijn terwijl net zijn foto's de beste waren tussen de vele inzendingen van de deelnemende challenge die maand.

    En net nu ze de challenge in een nieuw kleedje gestoken hebben (waarvoor ik heel blij ben met de gedane veranderingen.)
    BD zijn best wil doen om de challenge meer ruimte te geven voor een breder publiek en deelnemers

    dus bij deze frans voor mij is het een klasse foto
    die er echt bovenuit stak de afgelopen maand

    nog even een bedenking
    zou het niet mogelijk zijn om vanaf volgend jaar de winnaar recht streeks in de HoF op te nemen en deze twaalf winnaars dan onder een extra kapittel onder te brengen in de BoF
    alsook de winnaar zijn foto te laten plaatsen in de topic die aan hem/haar gewijd wordt zodat we eigenlijk zien welke foto de beste was van die maand.

    vind de toppic van de winnende foto's heel mooi zeker als ze er alle twaalf in staan maar eerlijk gezegd ga ik daar zelden terug naar kijken.
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: challenge foto weer niet in de HoF

    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
    ...
    Ik weet ook dat de moderator van de challenge er niets aan kan doen (1)
    hij draagt de foto voor, voor in de HoF maar het zijn de moderators(2) die er over beslissen...
    1. Correct: zoals altijd zal de Challenge-Mod de winnaar van de Challenge voordragen. Heb ik (ook weer) gedaan.
    2. Fout: het is/zijn de verantwoordelijke(n) voor de eindselectie die uiteindelijk beslist/beslissen.

    Ik heb hiermee misschien al meer gezegd dan echt goed is, en de HoF is ook geen wedstrijd, maar toch zou ik voor de HoF dezelfde regels hanteren, nl. dat er over de einduitslag geen discussie mogelijk is.
    Jammer maar helaas.

    (en over diegenen die wel, en diegenen die niet in de HoF terecht gekomen zijn, is er al veel inkt gevloeid).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: challenge foto weer niet in de HoF

      Dat heb je goed opgemerkt Liliane en dat je ideetjes aanbrengt kan in een forum alleen maar als positief bestempeld worden

      Meningen ventileren en ideetjes spuien over een en ander is net het verschil tusssen een fotografieforum en een soort digitaal prentenboek
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment

      Working...
      X