Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gek idee ?? - BD fotoboek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gek idee ?? - BD fotoboek

    We moeten toegeven dat hier regelmatig foto's verschijnen die eigenlijk goed genoeg zijn om in eender welk magazine / boek gepubliceerd te worden.

    Daarom volgende idee : zou het niet mogelijk zijn om een fotoboek uit te brengen van iets in dien aard van 'Belgiumdigital - the best of 200.'

    Heb totaal geen idee hoe de financiering zou verlopen, of er interesse van sponsors zou zijn, of je een uitgever zo gek zou kunnen krijgen ...

    enfin, 't is gewoon een balletje da'k opgooi ... eens zien of er reactie komt.



    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

  • #2
    we zouden Canon en Nikon dat kunnen laten sponseren . Want hier word toch al gratis (en genoeg) reklame gemaakt voor hun. ( hallooo canon....Nikon...!!!!!)
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

    Comment


    • #3
      Vind ik eigenlijk best een goed idee! Maar er zal wel werk aan zijn ...
      Peter

      http://www.belekes.be/

      Comment


      • #4
        héél leuk idee!

        der zal inderdaad werk aan zijn.. maar hoeveel forummembers zijn hier ook alweer?
        My Portfolio (like!)
        Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

        Comment


        • #5
          ja in ieder geval diegene dat moet kiezen uit de foto's zal best wat werk hebben, er zijn hierm eer dan genoeg schoon fotookes!
          Nikon D200

          Comment


          • #6
            vorig jaar was er toch een album (in het chalange gedeelte) waar iedereen zijn bste foto van dat jaar kon indienen (ik was natuurlijk te laat )

            Comment


            • #7
              Count me in!

              Maarreh... praktisge ingesteldheid steekt even de kop op... ik weet nu al wat het grootste probleem gaat zijn: als we iedereen zélf zijn mooiste plaatje laten kiezen, dan...

              1) ...hebben we er zowiezo teveel. Wie kiest dan verder? Of wordt het enkel voor betalende leden?
              2) ...gaan sommigen niet hun mooiste foto uitkiezen, maar hun foto van hun dierbaarst subject (huisdier, kind, ...). En dan? Wie speelt advocaat des duivels en wijst deze mensen daarop?

              Hoe dan ook: deze problemen zijn overkoombaar... 't blijft een prachtig idee. Ik heb ooit al eens voorgesteld een fotosalon op te zetten. De praktische problemen zijn dezelfde als hierboven (althans voor het kiezen van de foto's...).
              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #8
                Ik zie de noodzaak er niet van in, Van de geposte beelden kan ieder voor zich zijn selectie aanleggen en bewaren.
                En nooit vergeten, sluit aan bij een fotoclub in real Life en stel je werk tentoon in fotosalons.
                Daaraan verbonden bezoek ook andere salons, zo veruim je de horizonten en maak je kennis met verschillende fotografen
                uit verschillende clubs.


                My 2 cents


                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jochen
                  ... ik weet nu al wat het grootste probleem gaat zijn: als we iedereen zélf zijn mooiste plaatje laten kiezen, dan...
                  das wel op te lossen. kunnen evt de software voor de challenge gebruiken. Iedereen mag maximaal 10 foto's insturen, de beste 100 worden gepubliceerd ... och ik zeg maar iets, das niet het moeilijkste imho
                  --
                  Play Drakensang - a free online mmorpg

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Digipics357
                    Ik zie de noodzaak er niet van in, Van de geposte beelden kan ieder voor zich zijn selectie aanleggen en bewaren.
                    En nooit vergeten, sluit aan bij een fotoclub in real Life en stel je werk tentoon in fotosalons.
                    Daaraan verbonden bezoek ook andere salons, zo veruim je de horizonten en maak je kennis met verschillende fotografen
                    uit verschillende clubs.
                    hmmm .... jij ziet belgiumdigital.com dus enkel als een forum ?? Moeten we de SD's dan ook niet gewoon afschaffen ?? je kan hier toch ook contacten leggen bij bd.com om ?

                    Misschien is zo'n boek wel een manier om als vzw naar buiten te komen.
                    --
                    Play Drakensang - a free online mmorpg

                    Comment


                    • #11
                      Ik vind het wel een goed idee, dit is een perfrecte vertegenwoordiging van hoe het internet tegenwoordig de mooiste zaken bij elkaar brengt.

                      'k zal deze thread eens goed blijven volgen.

                      Groeten
                      Leo

                      Comment


                      • #12
                        hmmm .... jij ziet belgiumdigital.com dus enkel als een forum ?? Moeten we de SD's dan ook niet gewoon afschaffen ?? je kan hier toch ook contacten leggen bij bd.com om ?

                        Misschien is zo'n boek wel een manier om als vzw naar buiten te komen.

                        Werk is steeds persoonlijk en als de auteur er mee naar buiten wil kan dit best op zijn naam.
                        een overkoepeling als BD lijkt me enkel logisch als je de vorm aanneemt van een club in real life.
                        en een salon doet op jaarlijkse basis met werken aan de muur in plaats van op je monitor.
                        De kosten van een boek uit te geven zijn enorm
                        en wie denk je dat dit gaat kopen, laat staan jaarlijks kopen.
                        Hoe ga je bepalen wat de oplage wordt? Voorinschrijving?
                        Alle problemen zijn eenvoudig op te lossen met een Fotosalon van Belgium Digital.


                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Digipics357
                          [Werk is steeds persoonlijk en als de auteur er mee naar buiten wil kan dit best op zijn naam.

                          ...


                          De kosten van een boek uit te geven zijn enorm
                          en wie denk je dat dit gaat kopen, laat staan jaarlijks kopen.
                          Hoe ga je bepalen wat de oplage wordt? Voorinschrijving?
                          Alle problemen zijn eenvoudig op te lossen met een Fotosalon van Belgium Digital.
                          euh ... de foto's in zo'n boek zouden toch de naam van de auteur bevatten.

                          ...

                          wat je dan als volgt noemt zijn de praktische problemen waar ik zelf ook al voor vreesde. Maar dit heeft niets te maken met of je zo'n boek al dan niet zou willen uitgeven
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • #14
                            De vlieger die hier was opgelaten is volgens mij terug ( en stevig) geland. En we gaan hem niet meer terug oplaten denk ik.
                            Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
                            Hier op dit forum.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jan van ginkel
                              De vlieger die hier was opgelaten is volgens mij terug ( en stevig) geland. En we gaan hem niet meer terug oplaten denk ik.
                              idd ik vrees ook van niet .. te weinig reactie

                              och .. wie niet waagt wie niet wint he

                              ...

                              NEXT !
                              --
                              Play Drakensang - a free online mmorpg

                              Comment

                              Working...
                              X