Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling verdwenen!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestelling verdwenen!!!

    Hallo iedereen,

    Ik heb vorige week een bestelling geplaats bij cameranu.nl
    Nu kon ik mijn pakket traceren via UPS site en zag dat dit gisteren ging geleverd worden.
    Aangezien ik gisteren moest werken was ik uiteraard niet aanwezig om dit pakket in ontvangst te nemen dus ging er vanuit dat ze het bij de post dan zouden achter laten.
    Nu gisteren avond kom ik thuis van mijn werk en had niks van briefje in de bus dus ik check op de site van UPS waar mijn pakket gebleven is.
    En wat zie ik daar. Geleverd en afgegeven aan receptie en getekend door mezelf.
    Nu aangezien ik aant werken was kon ik dit dus niet getekend hebben voor ontvangst
    en aangezien we geen receptie hebben in ons appartement ga ik er vanuit dat ze dan de inkomhal bedoelen.
    Daar staat het dan bovendien ook open en bloot waar iedereen binnen en buiten kan als het daar effectief gezet is geweest.
    Nu hoe ge het ook draaid of keert, ton ik thuis kwam stond er geen pakket in de inkomhal dus waarschijnlijk heeft iemand dit zien staan en meegenomen
    en heeft de coerier in mijn naam getekend voor ontvangst wat volgens mij schrift vervalsing is.

    Vandaag direct naam cameranu.nl gebeld en gemaild en heb copie van identiteit gemaild zodat ze kunnen vergelijken met handtekening van ontvangst
    en zij gaan een onderzoek doen naar UPS of dit geleverd is en waar het dus achtergebleven is en uiteraard of het mijn handtekening is of niet.
    Want dit gaat toch over redelijk wat geld aangezien het over studio matteriaal gaat.

    Hoop dat dit snel onderzocht word en dat ik alsnog mijn bestelling aankrijg waarvoor ik betaald heb.

    Heeft er misschien nog iemand ervaring met z'n soortelijk voorval en hebben julie dan je bestelling toch nog gekregen?
    Nikon D5000 AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR|| Sigma DC 18-250mm f/3.5-6.3 OS HSM Nikon
    "Beginneling dus tips zijn altijd welkom"

  • #2
    Re: Bestelling verdwenen!!!

    Ik heb al dergelijke verhalen gehoord dat pakjes op gelijkaardige manier "verdwenen".
    Hoe het afgelopen is weet ik niet.

    Mijn inziens heb je gelijk en sta je recht in je schoenen.

    Comment


    • #3
      Re: Bestelling verdwenen!!!

      2 weken geleden iets vergelijkbaars gehad.
      Ik kreeg een mail dat mijn pakket afgeleverd was thuis. Ik dacht dat mijn buren getekend hadden.
      Je kon online de handtekening zien. Toch ff checken dacht ik.
      Wat bleek. Iemand had met mijn naam getekend...
      Toen ik die dag thuiskwam stond er een kartonnen doos buiten met mijn bestelling.
      Gelukkig was alles in orde.

      Had de doos verdwenen geweest zat ik in hetzelfde schuitje als jou.

      Die chauffeurs doen dat veel te vaak...
      Niet thuis ? Geen probleem ff handtekening vervalsen en het pakket droppen.
      Lekker klaar...

      T'was ook ups, wel een andere webshop.
      Nikon shooter - Samyang fan

      Comment


      • #4
        Re: Bestelling verdwenen!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
        2 weken geleden iets vergelijkbaars gehad.
        Ik kreeg een mail dat mijn pakket afgeleverd was thuis. Ik dacht dat mijn buren getekend hadden.
        Je kon online de handtekening zien. Toch ff checken dacht ik.
        Wat bleek. Iemand had met mijn naam getekend...
        Toen ik die dag thuiskwam stond er een kartonnen doos buiten met mijn bestelling.
        Gelukkig was alles in orde.

        Had de doos verdwenen geweest zat ik in hetzelfde schuitje als jou.

        Die chauffeurs doen dat veel te vaak...
        Niet thuis ? Geen probleem ff handtekening vervalsen en het pakket droppen.
        Lekker klaar...

        T'was ook ups, wel een andere webshop.
        Ja ik dacht dus ook eerst aan de buren dus ben ook bij hun gaan aanbellen maar niemand heeft voor ontvangst getekend of dit pakket aangenomen ofzo.
        Nu ik neem de de webshop zelf niets kwalijk, zij hebben hier niets verkeert gedaan. de fout ligt wat mij betrefd volledig bij de chauffeur
        en vind dan ook dat hij maar moet instaan voor de kosten van het nieuw pakket.
        Hoop alleen dat dit niet te lang duurt, zodat ik eindelijk kan gaan beginnen experimenteren in studio.
        Nikon D5000 AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR|| Sigma DC 18-250mm f/3.5-6.3 OS HSM Nikon
        "Beginneling dus tips zijn altijd welkom"

        Comment


        • #5
          Re: Bestelling verdwenen!!!

          Die chauffeurs doen dat veel te vaak...
          Niet thuis ? Geen probleem ff handtekening vervalsen en het pakket droppen.
          Lekker klaar...
          Dat is hier bij ons schering en inslag. Vermits de verdeel-kantoor van UPS in Narbonne is en ze ettelijke km moeten terugkomen, laten ze het pakket gewoon achter met "vervalste" handtekening.
          Laatst vond ik een pakketje op mijn terras, achtergelaten door UPS, met gerief erin van om en bij de 1500 euro. Was voor een dame twee dorpen verder. Ze doen zich zelfs de moeite niet meer om tot bij de bestemmeling te rijden.
          Hup! Droppen maar.
          (pakket bevatte schoonheidsprodukten en parfum. Had ik nu oneerlijk geweest, had ik het gewoon zelf gebruikt )
          Last edited by marie-anne; 4 november 2012, 13:55. Reden: tikfout
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Bestelling verdwenen!!!

            Gisteren eindelijk bericht gekregen dat het onderzoek bij UPS rond is en dat mijn bestelling officieel verdwenen is.
            En men bestelling is dus eindelijk terug verzonden. Kan ik maandag eindelijk is beetje gaan testen.
            Nikon D5000 AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR|| Sigma DC 18-250mm f/3.5-6.3 OS HSM Nikon
            "Beginneling dus tips zijn altijd welkom"

            Comment


            • #7
              Re: Bestelling verdwenen!!!

              zo deden ze het ook toen ik op de helpdesk werkte van een internetprovider. Een goedkope provider die de modempakketten gewoon naar de gebruikers stuurt via zo'n pakketservice en ze moeten het maar zelf installeren.. dus je kan je voorstellen wat voor toestanden ik te horen kreeg. Kwaaie mensen aan de lijn die kloegen dat ze geen internet of telefoon hadden en dan was die modem verstuurd en ribbedebie. Ze zullen op zich wel neit zo duur geweest zijn want dan stuurden we gewoon een andere en dan hadden ze maar een week geen internet
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

              Comment

              Working...
              X