Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

les

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • les

    hallo , ik weet niet als mijn vraag hier van toepassing is , ( juiste toppic ) maar ik ben op zoek na ( iemand) mensen die mij misschien een beetje prive les of zo kan geven om te leren te fotograferen , ben nu al een tijdje aan het proberen foto's te maken heb al iedere stand geprobeerd op mijn camera maar ik ben niet tevreden over mijn resultaat , als ik hier dan foto's zie ( tegen dat ik kan ) amai
    Last edited by pdjtje; 1 november 2012, 19:50.

  • #2
    Re: les

    Met welke camera werk je?
    En hoelang ben je al bezig?
    Veel lezen hier en op het internet helpt je ook al stukken vooruit hoor, en vooral, niet opgeven!
    Denk dat het ook heel erg belangrijk is, dat je de knopjes van de camera weet staan, en vooral weet waarom ze dienen.
    Je moet ergens beginnen he... Les ga ik zelf niet geven haha, moet zelf nog zoveel leren.
    Avondschool of zo of is dat geen optie?
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: les

      heb al gekeken om een cursus te volgen hier in de streek meestal tijdens de dag , tijdens de week ligt dat moeilijk om dat te volgen voor mij ( werk )

      Comment


      • #4
        Re: les

        Moderator Note: Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen. Deze vraag heeft immers niets te maken met het tijdschrift Shoot.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: les

          Hier in Leuven geeft het CVO ook op zaterdagvoormiddag les. Waarschijnlijk is dat in andere streken ook zo. Eens opzoeken. De nieuwe cursussen starten vanaf januari.
          Fotografie is leren kijken.
          http://johanluyckx.weebly.com

          Comment


          • #6
            Re: les

            Oorspronkelijk geplaatst door pdjtje Bekijk bericht
            heb al gekeken om een cursus te volgen hier in de streek meestal tijdens de dag , tijdens de week ligt dat moeilijk om dat te volgen voor mij ( werk )
            Van welke regio ben je?

            Comment


            • #7
              Re: les

              ik ben oost vl zulte , en mijn toestel is een nikon D40 met 2 lenzen standaart en zoomlens
              maar ik heb me net weest in schrijven in een foto winkel , en daar geven geven ze korte cursusen om te weten hoe je toestel werkt
              hopelijk leer ik dingen bij ?

              maar toch bedankt voor de antwoorden
              pdjtje

              Comment


              • #8
                Re: les

                Laat je daar niet ontmoediggen door al die mensen met hun allernieuwste toestellen hé . Zeker de mensen van de winkel zelf zullen u proberen overtuigen.

                Comment


                • #9
                  Re: les

                  cursus volgen in avondschool zal je het meeste opbrengen denk ik.

                  Comment

                  Working...
                  X