Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Frakske met de Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Frakske met de Challenge

    Je foto was een topper deze maand!
    Stond direct bij mijn favorieten, samen met de "ezeltjes" van Lolooke en "handen-voetje" van Tantine

    Veel foto's waren er niet maar op naar tientallen pagina's voor de "nacht"!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

    Proficiat aan Frakske, die toch wel afgetekend gewonnen heeft, maar ook aan de andere podiumplaatsen en alle andere deelnemers.

    (ondertussen heb ik gevonden hoe ik de winnende foto "in de kijker" kan plaatsen)
    Last edited by LesC; 1 november 2012, 10:01. Reden: Probleem opgelost!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

      Hoewel ik momenteel nauwelijks zelf tijd heb om mee te doen aan de challenge, probeer ik de challenge toch wel nog een beetje te volgen. Proficiat, Frakske! Prachtige foto en zeker een verdiende winnaar!
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

        Mijn gelukwensen aan de top 3 van deze Challenge.

        Ogenschijnlijk leek vermoedelijk voor velen het thema Tegenstellingen niet zo moeilijk. Ook ik dacht eerst dat dit een voor de hand liggend eenvoudig onderwerp zou worden. Maar niets bleek minder waar te zijn. Want tegenstellingen zijn woordelijk snel gevonden zoals hoog - laag, koud - warm, klein - groot, wit - zwart, enz... Maar het aantrekkelijk in beeld brengen leek moeilijker dan gedacht. Daarom verdienen allen die het aandurfden om deel te nemen mijn bewondering en verwondering dat er toch nog zovelen waren die op originele manier het thema brachten.

        Ikzelf ben er nog niet toe gekomen om zelf terug deel te nemen. Ik ben blijkbaar het fotograferen verleerd. Hopelijk vind ik de kracht en de durf om aan de Nov Challenge deel te nemen.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

          Ook van mij een dikke proficiat. Het was spannend omdat er toch wel enkel goeie bij waren. Ik denk dat ik het deze keer te simpel wou doen. Nu naar de volgende opdracht. Nacht. Het zal moeilijk zijn om origineel uit de hoek te komen. Zelf heb ik weinig tijd om iets uit te werken maar zal zien..... Wil de jaarrangschikking toch nog spannend houden want de kloof tussen 1 en 2 is maar miniem.
          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

            @ dirkfotografie,

            Leuk om te vernemen, dat de jaarrangschikking U voldoende motiveert, om ondanks het tijdsgebrek welke U momenteel kent, een extra inspanning te leveren voor het inzenden van een goede foto voor de Nov - Challenge. Ik kijk al uit naar Uw inzending. Alvast succes.

            Dirkfotografie vergeet niet dat tantine zich zo maar niet gewonnen zal geven. Ook Frakske, MP61 en boris165 blijven nog geduchte tegenstrevers. Alles is nog mogelijk.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

              Proficiat aan Frakske met zijn prachtige foto Ook aan de top 3 en aan Lolooke met de ezeltjes ( vind ik een toffe foto) !
              Ikzelf ben reuze content met mijn vierde plaats
              Hupsakee naar de volgende challenge , 't zal in het donker te doen zijn
              Grts Maddy
              zero

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

                De rangschikking van deze Challenge ligt binnen mijn verwachtingen. Mijn felicitaties aan de top 5.

                @ Marie-Anne leuk dat mijn foto van de 2 ezeltjes bij U favorieten behoorde.

                @ rooman het zijn ook schatten van ezeltjes hoor die heel gewillig poseerden voor mijn Challenge - foto

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

                  Dikke proficiat aan Frakske met zijn eerste plaats.
                  Zeer originele foto, goed bedacht.
                  Tantine, ook een dikke proficiat met je tweede plaats.
                  Zeer mooi en emotioneel beeld.
                  Ook nr 3 Boris een dikke proficiat.

                  groetjes

                  moniq
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

                    Ben benieuwd hoe de foto van Boris tot stand is gekomen. Denk dat dit voor veel Challengers leerzaam kan zijn.
                    .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lolooke Bekijk bericht
                      Ben benieuwd hoe de foto van Boris tot stand is gekomen. Denk dat dit voor veel Challengers leerzaam kan zijn.
                      .
                      Het geheim zit hem in de keuken, in de gekleurde vloeistof laat je enkele gelatine blaadjes oplossen, vloeistof in het glas doen een nachtje laten staan en de vloeistof is hard en je kan het glas zo omdraaien,

                      gr Luc
                      http://luc-danneels.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

                        Oorspronkelijk geplaatst door boris165 Bekijk bericht
                        Het geheim zit hem in de keuken, in de gekleurde vloeistof laat je enkele gelatine blaadjes oplossen, vloeistof in het glas doen een nachtje laten staan en de vloeistof is hard en je kan het glas zo omdraaien,

                        gr Luc
                        Ewel, je moet er maar opkomen! Proficiat nog met je geslaagde foto.
                        Touch the Earth...Gently
                        www.passionsenfrance.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

                          Bedankt Boris.

                          Ik had een vaag vermoeden maar nu ben ik zeker. Ben zeker dat je hier aan vele Challengers met dit keukengeheim een leerzame tip hebt gegeven. Bedankt hoor.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

                            Bedankt voor de felicitaties, zelf vond ik dat er deze keer een vrij groot aantal sterke beelden waren al werden er in totaal veel minder beelden ingezonden, dat laatste is jammer ... volgende keer hopelijk meer deelnemers
                            Een proficiat aan alle deelnemers maar vooral ook aan Tantine die haar leidersplaats in de jaarranking weer verstevigt met haar 2e plaats en aan Boris die altijd wel met iets speciaals uit de hoek komt.
                            En op naar de volgende dan maar weer hé
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan Frakske met de Challenge

                              van harte gefeliciteerd met je overwinning
                              deze is meer dan dik verdiend frans
                              voor mij was het een topper vanaf het begin dat die er tussen kwam te staan
                              ook aan de rest van de top 3 proficiat en de andere die de rij vol maken voor de top 12
                              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                              Comment

                              Working...
                              X