Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wederom .....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wederom .....

    Dit mailtje kreeg ik vandaag binnen i.v.m. mijn aangeboden Canon 1D MkIV

    Hallo
    Bedankt toe te wijzen voor uw snelle reactie.
    Ik ben 37 jaar oud uit België.
    Is de conditie van het item zoals beschreven? oorzaak die ik ben te kopen als een Gift.and ik u door middel van Bank tot Bank overdracht betalen zal.Ik wil u direct betalen voor het item vandaag zodat het pakket zo snel mogelijk kan worden verzonden. en ik zal zeer dankbaar zijn dat als u me dit item verzenden naar hem via de tntpost helpen kon, ik wil u worden weerom voor mij met de totale kosten van dit item, met inbegrip van de verzendkosten in rekening en uw bankrekeninggegevens en ook met uw persoonlijke e-mailadres, hopen te horen van u zo spoedig mogelijk, zodat ik kan te kunnen verwerken met de betaling.
    .Alvast bedankt...


    hier is mijn Zoon zending adres

    Name: Mr. Musa Abdullahi
    Adress: No.30 Sabo Road
    City ; Ile-Ife
    State sun state
    Zip code:234036
    Country:Nigeria

    Mvg,Carola Faas.


    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Wederom .....

    haha, ja je komt wat tegen als je verkoopt. Toen ik overstapte op dslr kreeg ik bij de verkoop van mijn compact ook dergelijke mail. Ik zou het moeten opsturen naar Nigeria want zijn zoon, die bij de marine zat, woonde daar Dit was wel in beter nederlands dan bovenstaande

    Comment


    • #3
      Re: Wederom .....

      meh alle Chineze mor ni meh' den deze


      grts
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #4
        Re: Wederom .....

        Zeg dat je geen bankrekening hebt, en alleen via Western Union betaald wil worden

        Comment


        • #5
          Re: Wederom .....

          Ze proberen allerlei truukjes om die camera te kunnen krijgen zonder ervoor te betalen...
          Als ik iets verkoop, en ik krijg zo'n mailtje, dan gaat dat gewoon in de prullenbak, ik reageer daar zelfs niet op.

          Ik heb nog maar 1 keer een goedkope kitlens verstuurd via de post (het adres van de koper was in Belgie, het geld was vooraf gestort op mijn rekening, en het ging over een relatief klein bedrag).
          Bij alle andere verkopen van tweedehands materiaal heb ik de koper zelf ontmoet, en is er cash betaald nadat de koper de spullen heeft kunnen testen.
          Dat is voor mij dus eigenlijk de enige manier waarop ik tweedehands spullen wil verkopen.

          De laatste maanden heb ik misschien wel een tiental mailtjes gekregen van ING bank, met een link waar ik mijn gegevens zou kunnen doorgeven.
          Denken die nu echt dat ik zo gek ben om dat te doen.
          Ik ben zelfs geen klant bij ING, ik heb er niets mee te maken.
          Maar zelfs als ik van de bank waar ik klant ben zo'n mailtjes krijg, dan gaan die ook in de prullenbak.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Wederom .....

            die mails krijg ik ook telkens.. Soms doen ze wel moeite, en dan zetten ze eerst een fatsoenlijke bieding bij mijn ad (marktplaats.nl) maar als ik dan mail met goedkeuring dan krijg ik het verhaaltje weer dat het voor een cadeau is en hoeveel het kost om op te sturen (ruimschoots vergoed dan wel )

            Heb vorige week zo'n grijze brief met de post gekregen om mijn bedrijfje aan te melden bij Belgische databank van ondernemingen of zoiets, bedrijf zelf lag in *Hamburg*.. en in kleine lettertjes staat dat het bijna 1000 euro per jaar kost. De dag erna stond in HBVL dat het een afzetterij was.
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment

            Working...
            X