Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen regio Gent om samen te fotograferen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mensen regio Gent om samen te fotograferen

    Langs deze weg hoop ik in contact te komen met andere fotografen om er samen op uit te trekken.

    Een tweetal jaar geleden heb ik een gelijkaardige oproep gedaan, maar de contacten die ik toen had zijn verwaterd doordat zij in een relatie zijn gestapt of tussen de pampers zitten.
    Intussen staat mijn eigen fotografie ook op een laag pitje en ik zou heel graag de draad terug opnemen.

    Ik hou van natuur-, urbex- en macrofotografie, maar maak evengoed graag een wandeling in de stad.

    Ik ben 32, vrouw en afkomstig van Gent.

  • #2
    Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

    Hallo

    Ik ben een beginnend fotograaf (allé, ik volg pas nu een cursus fotografie) en ik ben wel geïnteresseerd om er op uit te trekken met andere fotografen.
    Op dit ogenblik trek ik er wel op uit met de camera maar ik ben dan nagenoeg de enige die door de lens kijkt (als je snapt wat ik bedoel).
    Geen idee of ik op zo een uitstap ook een bijdrage zou kunnen leveren maar ik ben heel leergierig !
    Ook afkomstig uit gent (maar een decade ouder).

    Comment


    • #3
      Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

      Misschien iets uitbreiden. Bijvoorbeeld mensen van Gent en Brugge. Zo kun
      je afwisselend eens de één je stad laten zien, en de volgende keer toont hij
      of zij je zijn of haar stad. Kan nog een derde stad bij. Treinen zat.

      Comment


      • #4
        Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

        Als je in Gent/omgeving Gent ideëen hebt die je eens wil proberen maar je wil liever niet alleen, ik studeer in Gent en als het past wil ik wel eens mee gaan.