Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen regio Gent om samen te fotograferen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mensen regio Gent om samen te fotograferen

    Langs deze weg hoop ik in contact te komen met andere fotografen om er samen op uit te trekken.

    Een tweetal jaar geleden heb ik een gelijkaardige oproep gedaan, maar de contacten die ik toen had zijn verwaterd doordat zij in een relatie zijn gestapt of tussen de pampers zitten.
    Intussen staat mijn eigen fotografie ook op een laag pitje en ik zou heel graag de draad terug opnemen.

    Ik hou van natuur-, urbex- en macrofotografie, maar maak evengoed graag een wandeling in de stad.

    Ik ben 32, vrouw en afkomstig van Gent.

  • #2
    Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

    Hallo

    Ik ben een beginnend fotograaf (allé, ik volg pas nu een cursus fotografie) en ik ben wel geïnteresseerd om er op uit te trekken met andere fotografen.
    Op dit ogenblik trek ik er wel op uit met de camera maar ik ben dan nagenoeg de enige die door de lens kijkt (als je snapt wat ik bedoel).
    Geen idee of ik op zo een uitstap ook een bijdrage zou kunnen leveren maar ik ben heel leergierig !
    Ook afkomstig uit gent (maar een decade ouder).

    Comment


    • #3
      Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

      Misschien iets uitbreiden. Bijvoorbeeld mensen van Gent en Brugge. Zo kun
      je afwisselend eens de één je stad laten zien, en de volgende keer toont hij
      of zij je zijn of haar stad. Kan nog een derde stad bij. Treinen zat.

      Comment


      • #4
        Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

        Als je in Gent/omgeving Gent ideëen hebt die je eens wil proberen maar je wil liever niet alleen, ik studeer in Gent en als het past wil ik wel eens mee gaan.
        Het macroseizoen zal wel voorbij zijn vrees ik, maar ik heb interesse in veel takken van de fotografie, aangezien een uitgebreidde kennis/ervaring zeker positief is.

        Comment


        • #5
          Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

          Yow,

          Ben je ook vrij om te fotograferen op weekdagen of alleen in het weekend?

          Groetjes,
          Philippe
          beeldbank www.arterra.be
          persoonlijke site www.wildeyes.be
          Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

          Comment


          • #6
            Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

            Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik zal jullie contacteren.

            Leeftijd is niet zo belangrijk voor mij. Het belangrijkste is dat het gezellig is om samen op stap te gaan.
            Aangezien ik fulltime werk, heb ik voornamelijk tijd in het weekend. Maar ik gebruik mijn verlof veelal om snipperdagen te nemen (ipv één lange vakantie), dus in de week kan ik mij soms ook vrijmaken.

            Comment


            • #7
              Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

              Lijkt mij leuk initiatief, ik zoek ook soms eens mensen. Alleen is maar alleen. Ik ben nog drie maand thuis, en al mijn
              vrienden werken en zo...
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

                Als student (23 jaar) heb ik in de week wem geregeld vrij. Normaal ga ik in de weekends naar huis, maar als het past kan ik ook wel proberen in het weekend eens te blijven.
                Als er dus ideeën zijn (Bourgoyen bij zonsopgang of zonsondergang wil ik zeker nog eens doen, ook vogelfotografie wil ik daar eens proberen. Verder wil ik alles wel meedoen aangezien het sowieso leerrijk zal zijn en je enkel kennis opbouwt door echt te oefenen) wil ik wel proberen mee te gaan.

                Comment


                • #9
                  Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

                  Fotografieclubs zijn ook een leuke manier om met mensen in contact te komen, en actief met fotografie bezig te zijn :-)
                  ----------------
                  Mijn portfolio

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hans Verleysen Bekijk bericht
                    Fotografieclubs zijn ook een leuke manier om met mensen in contact te komen, en actief met fotografie bezig te zijn :-)
                    Ewel, ja, maar dan ben je wel heel erg gebonden, + meestal 's avonds? En ik heb altijd het gevoel dat dat vooral veel 60+ers zijn, geen probleem met die leeftijd hoor ik kan het
                    met allen vinden, maar ben bang om me het snotaapje van de groep te voelen...
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

                      je verbindt je zo sterk als je zelf wil natuurlijk. Bijeenkomsten zijn inderdaad vaak 's avonds (meeste mensen hebben dan tijd).
                      Ik ben binnen de club de 'benjamin', maar qua activiteit kan de oudere garde wel tellen horen.

                      Als je het niet probeert, kan je het niet weten natuurlijk
                      ----------------
                      Mijn portfolio

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

                        Zoek maar gewoon rustig verder naar een fotovriendje of misschien mooier:
                        een fotomaat. Ik heb het ook niet zo voor clubs. Zeker niet voor clubs die
                        mij als lid zouden aanvaarden. Maar gewoon afspreken met iemand en fijn
                        er op los gaan fotograferen; dat lijkt me wel iets...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

                          Mij ook, en erna een stevig biertje.
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

                            Oh joepie, ik doe heel graag mee! Mijn voorkeur is portret, maar voor groepsuitstapjes wil ik ook graag stad/natuur/... doen Bourgoyen wil ik ook al lang eens doen. En nachtfotografie.

                            Ik ben 26 en werk voltijds, dus voor mij ook liefst weekends.
                            Last edited by Jook; 7 november 2012, 10:02.
                            Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mensen regio Gent om samen te fotograferen

                              ik zou zelf ook wel eens een soort van model/portret shoot willen doen, maar heb het lef niet om zonder ervaring hierin een model te vragen (en men vrienden willen niet voor model spelen). Vandaar dat ik dit het liefst eens wil proberen samen met een andere fotograaf. Als er iemand hier in Gent dit ook wel eens wil doen (en misschien al iets ervaring heeft) en/of wel iemand kent die wel eens voor de lens wil staan, stuur me maar een pm om hier verder over te spreken

                              Comment

                              Working...
                              X