Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

    Hallo,
    de lens is verkocht en ik krijg deze niet verwijderd , mss lomp van mij maar ik vind het niet.

    mvg

  • #2
    Re: lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

    alle tekst wissen en verkocht zetten in plaats
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

      Gewoon een Mod verwittigen dmv het uitroepteken linksonder je post.


      Moderator Note: Ik verhuis deze vraag van Reacties op nieuwe website naar Algemeen.


      Als het om deze topic zou gaan, dan heb ik die topic zopas gesloten en de titel aangepast met "VERKOCHT". Als het om een andere topic zou gaan, gelieve me te contacteren.
      Last edited by LesC; 23 oktober 2012, 15:00.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        alle tekst wissen en verkocht zetten in plaats
        Als je de reglementen terzake aandachtig zou lezen, zou je merken dat je dat eigenlijk NIET mag doen.
        Mogen we dringend verzoeken om de originele topicinhoud en topictitel niet te wissen tijdens en na transactie!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

          Bedankt voor de reactie's en idd die topic is de juiste. Bedankt LesC

          Comment


          • #6
            Re: lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

            Moderator Note: Met plezier gedaan. Dan weet je in het vervolg hoe een en ander hier in zijn werk gaat.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Als je de reglementen terzake aandachtig zou lezen, zou je merken dat je dat eigenlijk NIET mag doen.
              oeps

              zelf onthouden!!
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                oeps

                zelf onthouden!!
                Goed zo! En vooral een ander geen 'illegaliteiten' aanpraten!

                (maar er zijn er veel die het niet weten. Er zijn totnogtoe -maar dit mag geen precedent uitlokken- voor zover ik weet geen zware sancties uitgevoerd tegen diegenen die wel zondigden tegen de regels; 't is vooral een kwestie van goede praktijken).
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: lens in aangeboden hoe deze verwijderen?

                  het blijft altijd nuttig om achteraf de inhoud nog te kunnen lezen. We kunnen altijd de tekst aanpassen endan is het handig VERKOCHT er bij te zetten. Of GEVONDEN natuurlijk in gezocht
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment

                  Working...
                  X