Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weinig foto's bij de nieuwe challenge te zien!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weinig foto's bij de nieuwe challenge te zien!

    Heel weinig foto's te zien maar wel een paar sterke!
    Zijn jullie misschien tot het laatste moment aan het wachten(door gebrek aan inspiratie) om te uploaden of zijn er deze keer heel weinig deelnemers?
    Komaan...allen meedoen...zal spannend zijn deze keer!!!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Weinig foto's bij de nieuwe challenge te zien!

    Moderator Note: Op dit moment is de stand gunstig gevalideerde foto's/geweigerde foto's ongeveer gelijk. We hadden dus eigenlijk al een dubbel aantal inzendingen moeten zien. Belangrijkste reden om een foto te weigeren: nog altijd "archieffoto" (dus foto genomen vóór de Challenge inging). Dus nog altijd mensen die de reglementen niet kennen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Weinig foto's bij de nieuwe challenge te zien!

      Oei...das jammer...ze mogen toch nog deelnemen...of niet?
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #4
        Re: Weinig foto's bij de nieuwe challenge te zien!

        Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
        Oei...das jammer...ze mogen toch nog deelnemen...of niet?
        Gr Pascale
        Mijn klassieke afsluiter is:
        Laat dit (nl. de weigering) je echter niet weerhouden om een nieuwe bijdrage in te sturen. Zolang de foto gemaakt is in oktober van dit jaar (en natuurlijk als thema: Tegenstelling heeft) wordt ie wel aanvaard. Denk er wel aan vóór 24 oktober een nieuwe foto te sturen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X