Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's in zwembad maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's in zwembad maken

    Wie kan me helpen ?

    Ik zou een fotoreeks moeten maken van een zwembad met zwemmers.

    Natuurlijk beweging de zwemmers en is het vrij donker in het zwembad. Ook de flits (van mijn uzi) reflecteert in water en op de omliggende vensters.

    Graag enige info


    Geert
    Nikon D80

  • #2
    een circular polarisatiefilter zal al veel doen aan de reflecties, Geert. Meeste fotoshops hebben dat in huis ( Kattestraat winkel zeker, ook Fotoland Jacques over 't water heeft dat ).

    Mee in 't water gaan zou'k nie doen met uwen UZI

    Is flitsen nodig als je overdag gaat ?
    Is je reeks in't zwembad van Aalst ?
    embee ::: nikon stuff

    Comment


    • #3
      Originally posted by embee
      een circular polarisatiefilter zal al veel doen aan de reflecties, Geert. Meeste fotoshops hebben dat in huis ( Kattestraat winkel zeker, ook Fotoland Jacques over 't water heeft dat ).

      Mee in 't water gaan zou'k nie doen met uwen UZI

      Is flitsen nodig als je overdag gaat ?
      Is je reeks in't zwembad van Aalst ?
      't is niet overdag ! en niet in het aalsters zwembad. Misschien wacht ik best nog een paar weken en dan is het lang genoeg klaar om ook bij 'DE WEERDT' fotokes te kunnen nemen zonder flits.

      Mijnen uzi gaat zeker niet mee in het water ! Maar als ik ook op de foto moet, dan mag jij ze altijd komen nemen

      Nikon D80

      Comment


      • #4
        Originally posted by Geert
        't is niet overdag ! en niet in het aalsters zwembad. Misschien wacht ik best nog een paar weken en dan is het lang genoeg klaar om ook bij 'DE WEERDT' fotokes te kunnen nemen zonder flits.
        Mijnen uzi gaat zeker niet mee in het water ! Maar als ik ook op de foto moet, dan mag jij ze altijd komen nemen
        Ja als ge nog wat kunt wachten, da's meegenomen natuurlijk.
        Ik weet ook niet hoeveel lichtinval je daar hebt ...
        embee ::: nikon stuff

        Comment


        • #5
          Zou een omnibounce hier helpen?
          Dan zit je toch niet met zo'n fel flitslicht.

          Ik heb destijds op vakantie nog geflitst, met een HP photosmart en 'k moet zeggen dat er geen reflecties waren. Zo'n sterke flits is dat wel niet...
          Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
          LidNr. BD0211BE

          Comment


          • #6
            Originally posted by mark911be
            Zou een omnibounce hier helpen?
            Dan zit je toch niet met zo'n fel flitslicht.

            Ik heb destijds op vakantie nog geflitst, met een HP photosmart en 'k moet zeggen dat er geen reflecties waren. Zo'n sterke flits is dat wel niet...
            De flits op mijn UZI kan ik in min zetten, minder sterk en ook wat later qua timing. Een beetje van alles geprobeerd, toch niet gelukt.

            Geert
            Nikon D80

            Comment

            Working...
            X