Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste website

    Hallo Iedereen,

    Sindskort heb ik mijn eigen website. De foto’s die je kunt bekijken zijn o.a. macro, hdr, dieren, natuur, sport, urbex, evenementen, panorama etc.
    Op de website zie je ook een blog pagina. Hier post ik dingen over fotografie wat ik leuk/interessant vind.

    Graag jullie reactie wat jullie er van vinden.

    De link is: http://www.ludobeckers.com

    Groetjes,
    Ludo

  • #2
    Re: Mijn eerste website

    Mooie vormgeving!
    Qua inhoud: nodeloos veel ballast. Laat je blog je homepage zijn, en schrap die tenenkrullende introtekst 'Welkom op mijn fotografie website (etc.)'.
    About Me en My Gear, zet dat op 1 pagina.
    In je portfolio zitten te veel foto's. Daar horen alleen je allerbeste, vind ik. Als je er meer wil tonen, maak dan over elke shoot telkens een blogpost, met enkele foto's, bedenkingen, ervaringen ... Met tags of categorieën om ze in te delen. Dan kan dat stukje over Urbex daar ook onder.
    En tweetalig, is dat echt nodig?
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste website

      Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
      Mooie vormgeving!
      Qua inhoud: nodeloos veel ballast. Laat je blog je homepage zijn, en schrap die tenenkrullende introtekst 'Welkom op mijn fotografie website (etc.)'.
      About Me en My Gear, zet dat op 1 pagina.
      In je portfolio zitten te veel foto's. Daar horen alleen je allerbeste, vind ik. Als je er meer wil tonen, maak dan over elke shoot telkens een blogpost, met enkele foto's, bedenkingen, ervaringen ... Met tags of categorieën om ze in te delen. Dan kan dat stukje over Urbex daar ook onder.
      En tweetalig, is dat echt nodig?
      Bedankt voor de reactie! Vaak zijn het simpele dingen die een website aangenamer maakt om te bekijken, maar waar ik zelf niet op kom. Betreft het tweetalige heb je gelijk, je kan nu toch gemakkelijk met rechtermuisknop al een hele site vertalen dmv google. Ik vond zelf ook al dat er te veel tekst op de homepagina stond. De pagina's about me en my gear heb ik samengevoegd. Wat betreft het portfoio. De aantal foto's wil ik toch zo houden. De site is op het moment nog een beetje een pilot. Het urbex gedeelte was ik ook al een andere plek voor het zoeken.

      Comment

      Working...
      X