Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

!!Gezocht : Partner in crime!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • !!Gezocht : Partner in crime!!

    Hallo,

    ik ben 25j en beginnend amateur fotograaf.
    ik heb momenteel een nikon D70s met een lens van
    18-70mm en 70-300mm.
    Ik ben op zoek naar personen die samen willen meegan
    "urbexen" of dergelijke fotos gaan nemen. Nu ga ik meestal
    elk weekend alleen op stap in belgie op zoek naar unieke plaatsen.
    Ik moet zeggen op bepaalde plaatsen ben je toch liever niet alleen...
    Ik probeer me goed voor te bereiden wanneer ik op stap ga , het is niet
    evident met kostelijk materiaal alleen onveilige plaatsen op te zoeken.
    Ik ben woonachtig in west-vl (kortrijk) maar verplaats me in hans het land
    Ik wil binnenkort misschien eens een dagje naar nederland of duitsland gaan om
    wat coole plaatsen te fotograferen.
    Personen die zich aangesproken voelen of dit herkennen neem gerust contact
    op met me via pm of reageer op deze topic.


    Greets
    Fr3ak

  • #2
    Re: !!Gezocht : Partner in crime!!

    Als beginner moet je niet ver gaan, leert eerst kijken in je omgeving. Het sta soms naast je!
    Test eerst de mogelijkheden van je toestel, een mooi oefening is tablet fotografie om te starten, met wat fantasie een stil-leven tot stand brengen en met kleine hulpmiddelen wit karton als reflectiescherm, een gepaste gekleurde blad als achtergrond.
    Dit in de buurt van een raam plaatsen, die als lichtbron zal fungeren, ik ben er vast van overtuigd dat je prachtige beelden kan toveren.
    Eerst stappen voor je loopt. succes en laat wat zien op de forum
    Groeten
    Efex

    Comment


    • #3
      Re: !!Gezocht : Partner in crime!!

      Oorspronkelijk geplaatst door efex Bekijk bericht
      Als beginner moet je niet ver gaan, leert eerst kijken in je omgeving. Het sta soms naast je!