Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

    Ik ben op zoek naar een professionele (of semi-prof.) digitale HD videocamera tussen de 2000 euro en de 3000 euro.
    Mijn voorkeur ging naar Sony Nex VG 9000 maar nadeel is dat je e.e.a. handmatig ingesteld moet worden. Dus als je graag snel iets wil filmen dan kun je tegenslag hebben. Dit wil ik niet.
    Weet iemand raad voor mij? Of ervaring met dit onderwerp?

    Alvast bedankt voor je antwoord

  • #2
    Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

    Ik kan je helaas niet helpen, maar ben wel geinteresseerd in het advies van de anderen hier aangezien ik filmen toch ook wel steeds interessanter ga vinden....
    Waar ga je de camera voor gebruiken trouwens?
    Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

    Comment


    • #3
      Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

      Ik las dat de Panasonic GH2 professionele camera's evenaart of overtreft inzake video, zeker als je 'm hackt (zie "panasonic gh2 hack" in Google).

      Comment


      • #4
        Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

        Niet lang geleden dezelfde vraag gepost,

        De sony's HXR-NX70E en de HXR-NX5E werden aangeraden.

        De Sony Nex VG 9000? klik

        tenzij dit topicje straks ook naar de achterhoede der posts wordt verwezen, ben ik ook benieuwd naar de reacties op jouw vraag.

        Comment


        • #5
          Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door Vin1 Bekijk bericht
          Ik kan je helaas niet helpen, maar ben wel geinteresseerd in het advies van de anderen hier aangezien ik filmen toch ook wel steeds interessanter ga vinden....
          Waar ga je de camera voor gebruiken trouwens?
          Voor evenementen en reportages. Ik denk dat ik hem gevonden heb, het is de CANON XHA1S. Voordat ik hem koop ga ik alles heel goed nalezen enz...

          Comment


          • #6
            Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

            Bedankt voor je antwoord. De Sony Nex VG 900 was mijn eerst voorkeur maar het nadeel is dat je handmatig de zoom moet instellen. Pff... nie voor mij eigenlijk. Ik wil snelle beelden kunnen maken en ook goeie.
            Maar ik denk dat ik de CANON XHA1S misschien zal aanschaffen. Foto functie, full hd, manuele focus en zoom, xlr inputs,shutterspeed wiel, en veel meer.
            • Professionele HD camera
            • 1080i HDV-opnames
            • 1/3-inch 1,67MP 3CCD
            • 20x HD-videolens

            Dus nie slecht denk ik? Heeft iemand ervaring met de CANON XHA1S videocamera?



            nog beter deze site!! http://www.vergelijk.be/videocamera/...FUXHtAodVE8A4w

            Comment


            • #7
              Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

              Geen ervaring hiermee maar onlangs dit clipje tegengekomen op Canonrumors:

              *KLIK* (wel downloaden i.p.v. online kijken voor optimale kwaliteit)

              Prijs (eerste Belgische webshop die ik tegenkwam):

              *KLIK*
              550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

              Comment


              • #8
                Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

                Mooie clip en ook dure videocamera. Weer een nieuwe Belgische webshop se. Goed om weten, thanks!
                Mijn budget ligt tussen de 2000 euro en de 3000 euro. Dus ik denk dat de CANON XHA1S ook nie slecht zal zijn?

                Comment


                • #9
                  Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door greyhounds Bekijk bericht
                  Bedankt voor je antwoord. De Sony Nex VG 900 was mijn eerst voorkeur maar het nadeel is dat je handmatig de zoom moet instellen. Pff... nie voor mij eigenlijk. Ik wil snelle beelden kunnen maken en ook goeie.
                  Maar ik denk dat ik de CANON XHA1S misschien zal aanschaffen. Foto functie, full hd, manuele focus en zoom, xlr inputs,shutterspeed wiel, en veel meer.
                  • Professionele HD camera
                  • 1080i HDV-opnames
                  • 1/3-inch 1,67MP 3CCD
                  • 20x HD-videolens

                  Dus nie slecht denk ik? Heeft iemand ervaring met de CANON XHA1S videocamera?



                  nog beter deze site!! http://www.vergelijk.be/videocamera/...FUXHtAodVE8A4w
                  Werkt deze niet met tapes?
                  Ik heb er (nog) niet zo veel verstand van, maar het lijkt mij handiger/beter als je gewoon op SD kaart of harde schijf digitaal opneemt? Of zie ik dit verkeerd?
                  Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke professionele digitale HD videocamera? Budget tussen 2000 euro en 3000 euro

                    Verplaatst naar geschikter forum....
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment

                    Working...
                    X