Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik gepersonaliseerde cd's dvd -'s laten maken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar kan ik gepersonaliseerde cd's dvd -'s laten maken?

    Voor een trouwreportage zou ik graag een dvd laten maken met de foto's op. Ik heb een niet-europese site gevonden waarop je zelf kan ontwerpen, zowel het hoesje als de dvd.
    Zijn er ook adressen voor dichter in de buurt?

  • #2
    Re: waar kan ik gepersonaliseerde cd's dvd -'s laten maken?

    ik maak zelf lightscribes, dan krijg je een gebrande zwart-wit versie van een foto (met of zonder tekst) op je CD/DVD gebrand.. verder kan ik niet helpen dus hopelijk weten anderen meer.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: waar kan ik gepersonaliseerde cd's dvd -'s laten maken?

      Heel wat inkjetprinters kunnen rechtstreeks op een CD of DVD printen, je moet dan wel de juiste CD's en DVS's kopen waar je op kan printen.
      Met mijn printer gaat dat ook, maar ik heb het nog niet geprobeerd.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: waar kan ik gepersonaliseerde cd's dvd -'s laten maken?

        Ik maak zelf m'n DVD inlay's en print op een printbare ronde DVD sticker mijn DVD tekst + foto.
        Dit werkt prettig en presenteert best aardig. m'n klanten vinden dit in ieder geval dik in orde.
        Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

        Comment


        • #5
          Re: waar kan ik gepersonaliseerde cd's dvd -'s laten maken?

          Zelf printen zoals Bart zegt lijkt mij het gemakkelijkste. De meeste printers laten toe op rechtstreeks op de CD/DVD te printen. Koop wel printbare DVD's. Je kan die via amazon.de of amazon.fr bestellen. Daar zijn ze de helft goedkoper dan in België. Zelf gebruik ik TDK's. Maar er zijn ook andere merken.
          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
          website: http://www.hung.be
          facebook - Instagram

          Comment

          Working...
          X