Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dropbox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dropbox

    Nog mensen die hun foto's kwijt zijn bij Dropbox?


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Dropbox

    Op het eerste zicht staan ze allen nog in mijn dropbox.

    Bij U? Weg? Foetsie? Zomaar? Niet door toedoen van jezelf of iemand anders (?)..?
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

    Comment


    • #3
      Re: Dropbox

      Komt het niet door synchronisatie ? Als je foto's in Dropbox geen kopies zijn, en je verwijdert ze dan op je computer dan worden ze ook in Dropbox verwijderd.
      Ik zet altijd een kopie in Dropbox, zo worden ze niet verwijderd als ik de originele foto op mijn computer zou verwijderen.

      Comment


      • #4
        Re: Dropbox

        Mijn dochter was er ook kwijt ...
        Webstek in opbouw

        Comment


        • #5
          Re: Dropbox

          Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
          Komt het niet door synchronisatie ? Als je foto's in Dropbox geen kopies zijn, en je verwijdert ze dan op je computer dan worden ze ook in Dropbox verwijderd.
          Ik zet altijd een kopie in Dropbox, zo worden ze niet verwijderd als ik de originele foto op mijn computer zou verwijderen.
          Héhé, zou kunnen, ben enige tijd geleden overgestapt van pc naar Mac.
          Amaai, waarschijnlijk heb ik die back-up zelfs niet meer.
          Str..... aan de knikker waarschijnlijk.


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Dropbox

            Op Dropbox kan je gedelete beelden meestal nog terug ophalen ... ga eens kijken op de Dropbox-website
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: Dropbox

              In principe bevindt zich op de Dropbox hosting site exact hetzelfde als wat er op jouw PC/Mac in de Dropbox-folder steekt. Dat noemt men synchronisatie.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Dropbox

                Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                Op Dropbox kan je gedelete beelden meestal nog terug ophalen ... ga eens kijken op de Dropbox-website
                Mijn foto's had ik in de publicfolder geplaatst en die zijn nu verdwenen, als ik inlog is die leeg, zelf heb ik niks uit die folder verwijderd hoor.

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                In principe bevindt zich op de Dropbox hosting site exact hetzelfde als wat er op jouw PC/Mac in de Dropbox-folder steekt. Dat noemt men synchronisatie.
                Die folder heb ik dus niet meer, waarschijnlijk per ongeluk vergeten over te zetten van de pc naar de mac. Ondertussen is die HDD allang geformatteerd en de pc verkocht.
                Maar blijkbaar zijn mijn foto's nog te zien op BD, hoe kan dat dan? Dan moeten ze zeker nog op hun server staan. Eén dezer dagen installeer ik Dropbox op mijn Mac en het zou me niet verwonderen dat ze terug in bewuste folder komen te staan.
                Momenteel heb ik het een beetje te druk met de lessen Photoshop, selecteren met de pen is niet simpel om helemaal onder de knie te krijgen, en dat wil ik persé kunnen hé.

                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment

                Working...
                X