Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smartphone BB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Smartphone BB

    Mijn oude BB curve is aan het aftakelen. Ik hou wel van de BB maar ik heb er al een paar nieuwe in mij handen gehad en heb niet het gevoel dat ze in drie jaar veel vooruitgang hebben geboekt. In tegendeel zelfs. Ze willen precies meedoen met de nieuwe spelers op de markt, maar verliezen zo veel van hun duidelijke menu's e.d..

    Zijn er onder de blackberrygebruikers onder jullie die naar een ander merk/OS zijn overgestapt? Of toch gebleven bij BB?

  • #2
    Re: Smartphone BB

    momenteel heb ik een BB Torch 9810, de vriendin een BB 9320...
    Wij zijn bij BB gebleven.
    Ook heb ik een playbook, waarvoor ik dus met ongeduld op BBos 10 aant wachten ben, indien dat op de PB meevalt ga ik ook volgend jaar weer voor een BB
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

    Comment


    • #3
      Re: Smartphone BB

      Ik ben reeds jarenlange BB gebruiker en 2x een scheve schaats gereden en BB ontrouw geweest. De laatste keer dit jaar toen ik wilde proeven van Android met de Samsung Galaxy II.
      Een heel leuk toestel maar:
      * niks kan tippen aan het toetsenbord van BB
      * ik zit 8 maand per jaar in het buitenland en nooit connectieproblemen met BB wat ik van andere toestellen niet kan zeggen
      * de batterijduur is ferm verminderd met de nieuwste reeks toestellen maar toch geen probleem om het een dag uit te zingen
      * compressie op data is de beste van alle smartphones
      * BBM werkt heerlijk, gebruik ik vooral voor klanten en vrienden in Indonesië waar bijna iedereen een BB heeft. Berichten versturen over BBM is gratis over landgrenzen heen.

      Dit zijn de voordelen voor mij van een BB die voor mij belangrijker zijn dan een andere smartphone (en dus ander OS)

      Comment


      • #4
        Re: Smartphone BB

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Ik ben reeds jarenlange BB gebruiker en 2x een scheve schaats gereden en BB ontrouw geweest. De laatste keer dit jaar toen ik wilde proeven van Android met de Samsung Galaxy II.
        Een heel leuk toestel maar:
        * niks kan tippen aan het toetsenbord van BB
        * ik zit 8 maand per jaar in het buitenland en nooit connectieproblemen met BB wat ik van andere toestellen niet kan zeggen
        * de batterijduur is ferm verminderd met de nieuwste reeks toestellen maar toch geen probleem om het een dag uit te zingen
        * compressie op data is de beste van alle smartphones
        * BBM werkt heerlijk, gebruik ik vooral voor klanten en vrienden in Indonesië waar bijna iedereen een BB heeft. Berichten versturen over BBM is gratis over landgrenzen heen.

        Dit zijn de voordelen voor mij van een BB die voor mij belangrijker zijn dan een andere smartphone (en dus ander OS)
        Wat is het voordeel van BBM tegenover bijvoorbeeld Whatsapp? Daarmee kan je communiceren met veel meer platformen (en dus mensen).
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

        Comment


        • #5
          Re: Smartphone BB

          whatsapp is uitsluitend voor communicatie, je BBM kan je volledig integreren met verschillende apps: Facebook, twitter, linkedin, foursquare, blackberry travel/protect, blackberry music, BB Maps en je kan ook zo een goede 200 games spelen over bbm (op voorwaarde dat beide gebruikers die games hebben)
          ook werkt bbm sneller, heb het kunnen testen, verbruikt het minder trafic

          BBM is voor blackberry gebruikers ook gratis, whatsapp is officieel nog altijd een probeerversie en kost je na een jaar normaal geld.
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment

          Working...
          X