Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bv's fotograferen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bv's fotograferen

    hallo allemaal,

    Ik volg een richting met fotografie op school en voor onze eerste opdracht moeten we 2 portretten maken van bv's.
    ik heb al op sites gekeken wanneer er optredens of theater voorstellingen zijn bij mij in de buurt maar kan niet echt iemand vinden.
    hebben jullie misschien tips om aan bv's te geraken?
    het stomme is dat de deadline voor de opdracht al binnen een dikke week is
    groetjes Leen

  • #2
    Re: bv's fotograferen

    Fan van voetbal? Ten eerste lopen er op het veld veel "bv's" rond. Maar vooral naast het veld zijn er wekelijks tal van BV's te spotten
    Zo zijn "Piet Piraat" en Walter Grootaers vaste klanten bij Lierse. En zo is dat wel bij elk eerste klasse ploegje.
    Bigger aint always better........ Unless you're me!

    Comment


    • #3
      Re: bv's fotograferen

      gewoon aan de wetstraat gaan staan
      kweet wel niet welke dagen ze daar "werken" hoor

      Comment


      • #4
        Re: bv's fotograferen

        Nog tot 14 oktober staan ze breedglimlachend papiertjes uit te delen op alle markten.

        Comment


        • #5
          Re: bv's fotograferen

          Of mailtjes uitsturen naar BV's die je graag "hebt" en probeer ze te overtuigen...
          als het lukt: leuke ervaring, lukt het niet... heb je toch geprobeerd...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #6
            Re: bv's fotograferen

            Misschien 's zien wie er in de streek woont ... Ik ken d'er meerdere die gewoon benaderbaar zijn!
            Webstek in opbouw

            Comment


            • #7
              Re: bv's fotograferen

              In Leuven lopen toch BV's genoeg rond. Een echte 'karakterkop' zoals die van Tobback, bijvoorbeeld...
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: bv's fotograferen

                Moderator Note: Verplaatst van Tips&Trucs naar Algemeen. Was een beetje moeilijk: je vraagt tips, en toch vond ik dat de topic daar niet echt thuishoorde. Naar ChitChat misschien, maar daar gaat het eigenlijk niet over fotografie. Dus maar in Algemeen.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: bv's fotograferen

                  wat zijn bv,s..?
                  bij ons (in Nederland) Besloten Vennootschappen.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: bv's fotograferen

                    Bekende Vlamingen, Bouk.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: bv's fotograferen

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Bekende Vlamingen, Bouk.
                      ach...natuurlijk..sorry.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: bv's fotograferen

                        Jeroen Meus in de oude conservenfabriek.
                        Die staat er precies graag op.
                        Meer moet dat niet zijn.

                        Comment


                        • #13
                          Re: bv's fotograferen

                          Probeer politici.
                          Pff ik kan hier niet buitenkomen of ik loop tegen Patrick Dewael op.. Laatst gingen we naar een film in het cultureel centrum in Tongeren en hij deed de inleiding. Er was nadien ook een drink (waar we ikweeniehoesnel voorbijrenden toen de film voorbij was). Kwam me zelfs helemaal blij een hand geven toen ik op een rommelmarkt liep en ik dacht bijna dat hij het meende. Ik was nog niet op de hoogte van de opkomende verkiezingen toen.
                          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                          Comment

                          Working...
                          X