Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus lightroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cursus lightroom

    Ik probeer wijs te geraken uit "Lightroom 3 ontmaskerd" maar kan niet zeggen dat het me echt meevalt. Het zou me beter meevallen als iemand er echt les in gaf. En dus, zijn er mensen die recent een cursus Lightroom gevolgd hebben in de regio Antwerpen of Mechelen? Was het een goede lesgever? Ik bedoel niet zomaar iemand die lightroom goed kent maar ook echt goed les kon geven.

    Djienbe

  • #2
    Re: cursus lightroom

    Ik heb Lightroom gevolgd bij Piet Van den Eynde en die is top.
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

    Comment


    • #3
      Re: cursus lightroom

      Ja, da's die van het boek dat ik aan het lezen ben. Interesseert me bijgevolg wel maar ik ben niet van plan er 1/2België voor te gaan afrijden. Zal sebiet eens googlen maar als er al iemand iets kan zeggen over een locatie, zou 'k het geweldig vinden.

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: cursus lightroom

        This domain name has been registered with Easyhost.be

        Heb via die man in november een LR4 cursus gevolgd.

        Dat was toen in Deurne.

        Comment


        • #5
          Re: cursus lightroom

          Deurne is wel een optie maar net die data in november lukken niet. Alleszins bedankt, eens kijken wat er nog aan reacties komt en intussen ploeg ik voort ik Piet Van den Eynde zijn boek.

          Djienbe

          Comment


          • #6
            Re: cursus lightroom

            De meesten onder ons (ook Piet bv) zijn intussen wel overgeschakeld op Lightroom 4.
            Check regelmatig Piet zijn website. Zo geeft-ie een avondcursus in Leuven in oktober:
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: cursus lightroom

              Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
              Deurne is wel een optie maar net die data in november lukken niet. Alleszins bedankt, eens kijken wat er nog aan reacties komt en intussen ploeg ik voort ik Piet Van den Eynde zijn boek.

              Djienbe
              Als je met dit boek rustig uw tijd neemt, kom je al een heel eind hoor . In elk geval succes én plezier gewenst.
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment

              Working...
              X