Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-print-papier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto-print-papier

    Bij mijn abonnement op foto-digital kreeg ik een pak foto-print-papier voor ikn-jet: "TETENAL spectra-jet, photo glossy, 272gram/m, A4-formaat". Ik heb ondertussen alles opgebruikt en ben ongelooflijk tevreden! Het is bijzonder wit, glanzend, sterk, kleurvast enz....
    Nog nooit had ik zo'n kwaliteitsvol fotopapier!!!
    Ik zou graag nieuw papier kopen maar ik blijk dat in Vlaanderen nergens te vinden. Op de TETENAL-site is er een promotie: 150 Bladen voor ongeveer 50 euro. (http://www.tetenal.co.uk/acatalog/Tetenal_Online_Special_Offers_5.html)
    Ik probeerde deze te kopen, doch wordt enkel in Groot britagne, America en Canada geleverd. Heb zelfs gemaild, gefaxt en gebeld, niets aan te doen.
    Is er soms iemand met contacten in Engeland? Of iemand die twee pakken voor mij kan meebrengen uit Engeland? Of weet waar ik elders dit papier tegen vergelijkbare prijs kan bekomen???
    Dank bij voorbaat,
    Marcel
    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

  • #2
    Maar dat kan je hier bij ons ook vinden...
    Bij fotografen, die gebruiken dat
    Of bevoorbeeld op deze site...
    http://www.pixmania.com/be/nl/120/52/xx/3/1/criteres.html?articleId=0
    en nog andere winkels hebben dit ook.. ik heb t' ookal gebruikt..; Idd heel goed papier.

    De invoerder van Tetenal in België is:
    VDH PHOTO SUPPLIES Steenweg naar Halle, 220 B-1640 Sint Genesius Rode 02/380 72 95

    http://www.vdhphoto.com/ en klik op Tetenal





    Comment


    • #3
      Mic, daar was ik al gaan kijken, maar dat papier waar ik het over heb is daar niet te vinden, en heb je de prijzen al eens gezien?
      Bij die promaotie heb je véél meer voor véél minder geld!

      NEW! Glossy Paper 272g A4 150 Sheets(Reference #131513)

      Promotion Pack

      Water repellent, glossy, high white photoquality ink jet paper for the highest demands.


      Price £34.99








      --------------------------------------------------------------------------------

      MDB-VL
      Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

      Comment


      • #4
        Jep heb de prijzen gezien...Tja, kwaliteit heeft z'n prijs he.
        Mail anders eens naar dienne invoerder. Misschien heeft die een verkooppunt waar de prijzen meevallen.

        Comment


        • #5
          Heb een mailtje gestuurd met een link naar het promotie-pakket.
          Als je ziet dat ze in Engeland zo'n promotie kunnen doen (150 bladen voor 50 euro)!!!!
          Hier zou je vier maal zoveel moeten betalen voor hetzelfde product!!!
          MDB-VL
          Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

          Comment


          • #6
            Inderdaad goed papier vinden is een ramp !!
            Canonpapier mijnheer ???? Canonpapier dat is véél te duur dat zetten wij niet meer in ! We hebben véél goedkoper papier probeer dat maar eens........
            Gelukkig is er het vernieuwd en verbeterd "Ilford"-papier (280 gr) nog te vinden....
            Mailtjes naar Canon waar ik aub het PP-101 papier nog zou kunnen kopen blijven onbeantwoord.
            Miserie, dikke miserie !
            En naar een lab stuur ik géén enkele foto méér, nog grotere miserie, dat is zelden zoals ik hem hebben wil.
            Moeten we terug analoog en met dia's gaan werken ??

            Comment


            • #7
              Ik kocht onlangs een pakje PP-101 bij Fnac.
              Wel 19.80 euro voor 20 bladen.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment

              Working...
              X