Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Challenge: bekijk en beantwoord je mail aub

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Challenge: bekijk en beantwoord je mail aub

    Ik heb deze week "wacht gehouden" als BD-Challenge co-Moderator, en draag morgen mijn verantwoordelijkheden opnieuw over aan mijn collega Spooky. Wij zijn beiden co-Mod, maar niet tegelijkertijd.

    Omdat het om een eerste officiële Challenge gaat met de nieuwe software, zijn er in de loop van de afgelopen week een paar fouten aan het licht gekomen, en in de mate van het mogelijke verbeterd. Zie daarover bv:


    Maar ik heb ook enkele deelnemers moeten aanschrijven:
    - ofwel omdat ik de foto die zij instuurden moest weigeren, omdat het om een archieffoto ging, of een kader bevatte;
    - ofwel omdat ik geen datum van creatie kan vinden in de EXIF-waarden.

    Ik wacht nog altijd op het antwoord van een vijftal deelnemers.
    Daarom een oproep: als je foto nog steeds niet geplaatst is, bekijk aub je mail en beantwoord die. We verliezen kostbare tijd. De huidige augustus-september Challenge (thema: dagdromen) loopt weliswaar tot 30 september, maar op 23 september gaan onherroepelijk de deuren dicht. De laatste week kun je immers nog wel scoren, maar niet meer inzenden.

    Je bent dus gewaarschuwd.
    Dank voor ieders medewerking.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Nieuwe Challenge: bekijk en beantwoord je mail aub

    Hallo ,
    Ik merkte reeds dat er blijkbaar niet in orde was met mijn foto.
    Ik zal eens kijken of ik het origineel nog ergens kan terugvinden met de nodige exif waarden.
    Mocht het niet lukken ( heb het altijd super druk) lig ik er niet van wakker.
    Ik bezoek zeer sporadisch deze site dus ga er niet veel mee winnen.

    Hebt u getracht mij persoonlijk te contacteren? of enkel via dit forum?

    Alvast bedankt voor uw info
    Mvg
    Danny
    Nikon D200

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Challenge: bekijk en beantwoord je mail aub

      Danny: ik stuur je een PB
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Challenge: bekijk en beantwoord je mail aub

        Wat er intussen ook uit enkele privéreacties gebleken is, is dat mensen die een mail krijgen van de challenge mod (onze gezamenlijk adres) wel eens durven antwoorden aan het adres van mijn collega Spooky, die tot morgen nog afwezig is. Daarom ook dat ik niets terughoor op de mails die ik stuur vanuit het Mod-account.
        Boodschap: zorg ervoor dat wij beiden je antwoord krijgen!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X