Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe hobby = Nieuwe site...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe hobby = Nieuwe site...

    Hallo allemaal,

    Mijn site is op paar dingen helemaal af..; albums zijn in ieder geval voorlopig in orde alleen links + info moeten nog verder bewerkt worden en vooral inhoudelijk beter worden. Maar ik vind persoonlijk niks zo moeilijk als een site voor jezelf maken..; dus ik hoor graag wat jullie er van vinden. Zoals wat vinden jullie van lettertypes, kleuren, navigatie en andere dingen. Wat kan ik verbeteren enz enz...

    Alvast bedankt
    vriendelijke groeten
    Frans

  • #2
    Leuke site, Frans.
    Alvast één opmerking: bij het bekijken van de foto's in groot formaat wordt een apart venster aangemaakt. Spijtig genoeg is dit venster te klein in verhouding met de foto waardoor bij iedere foto moet gescrolt worden.

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      ja, is inderdaad zo... zou die PHP scripts eens moeten doorneuzen of ik dat kan aanpassen... bedankt voor je reactie


      Tussen haakjes... ik heb daar een link staan met de naam "super veel links".. op dit moment ben ik bezig met die pagina;. dus als mensen ook een website hebben met hun foto's etc.. en graag hun link op m'n site zien (geheel vrijblijvend, natuurlijk wel leuk als mijn link op de jouwe geplaatst wordt.. )stuur gerust even een mailtje dan zet ik je link er bij

      Comment


      • #4
        zoveel bekeken... zo weinig commentaar?
        Kan ik dan niks verbeteren...
        Hombre gaf idd wel iets aan maar zijn er nog dingen die gewoon beter kunnen?
        Ik ben benieuwd, grtz

        Comment


        • #5
          Ik vind de schaduw op de letters storen. en de lichtgrijze achtergrond vind ik ook niet mooi. voor de rest ok.
          Ik ben slecht met woorden.
          www.frend01.be

          Comment


          • #6
            ja, dat van die schaduw heb ik al paar keer gehoord.. dus dat ga ik inderdaad veranderen de volgende keer (binnen een weekje ofzo dus)

            Wat bedoel je met licht grijze achtergrond;. heb nergens eigenlijk een achtergrond kleur ingesteld.. wel die lichtgrijze afbeeldingen van een stukje van de eifel toren.. bedoelde je die of toch nog iets anders?

            In ieder geval bedankt voor je antwoord... schaduw verander ik in ieder geval al..
            thx & mvg

            Comment


            • #7
              Ik bedoel de lichtgrijze achtergrond (dus geen achtergrondkleur)niet zo mooi. Maar dat is persoonlijke smaak hé. Daarom niet slecht of zo
              Ik ben slecht met woorden.
              www.frend01.be

              Comment


              • #8
                ok, snap het... idd kwestie van smaak.. daarom dit topic... als verschillende mensen dat vinden... moet ik m'n smaak aanpassen...


                he... jammer nou.. vind nu net een dikke vette hamburger zo lekker.. als ik m'n smaak dan aanpas..; dan zal dat wel niet meer zeker????

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Snarfie
                  ok, snap het... idd kwestie van smaak.. daarom dit topic... als verschillende mensen dat vinden... moet ik m'n smaak aanpassen...


                  he... jammer nou.. vind nu net een dikke vette hamburger zo lekker.. als ik m'n smaak dan aanpas..; dan zal dat wel niet meer zeker????
                  Probeer eens hé is veel gezonder
                  Ik ben slecht met woorden.
                  www.frend01.be

                  Comment


                  • #10
                    ja, is idd wel gezonder... maar zo af en toe.. eens lekker zondigen... is ook wel fijn..

                    Comment


                    • #11
                      Hoi Snarfie,
                      proficiat met je website. Mooi.
                      1 opmerking evenwel, de foto's, daar doen we het tenslotte toch voor. Wel, om eerlijk te zijn en ik hoop dat ik je niet beledig, er zit nogal veel kaf tussen het koren... Ik zou een ietske kritischer selectie maken. Pas op, dat is mijn opinie, ik kan fout zijn...
                      In elk geval, nog eens proficiat...
                      http://www.digifotofreak.nl

                      Comment


                      • #12
                        nee, je hebt wel gelijk... m'n foto's moeten beter zijn dan m'n site...

                        En dan heb je gelijk, er moet gewoon een groot deel uit... als je bijvoorbeeld het album van Parijs bekijkt... wel daar kan makkelijk 2/3 van weg... en zo zijn er nog wel een aantal die weg kunnen bij de andere albums...

                        De reden dat er nog vrij veel kaf in zit, ik moet toch iets laten zien he ben nog zo nieuw als een pas geboren baby.... met net twee maanden tijd zit er idd veel kaf tussen... voorlopig hou ik het even zo en binnen een kleine maand verander ik zoiezo weer alles, met weer nieuwe foto's.. en weer eens een vernieuwde site... met een boel veranderingen zodat ik de tips / adviezen kan toepassen die ik ondertussen heb gehad...
                        Waaronder dus die van jou;

                        Bedankt...

                        Comment


                        • #13
                          Nu pas reactie want ff weinig tijd gehad

                          Op de homepage staat de Eiffeltoren mooi in het midden....als ik dan naar de albums wil verspringt het naar links....en heb ik heeeeel veeeel witruimte.....(21 inch scherm)

                          De pop-ups waar de foto's verschijnen zijn te klein, zo moet ik dus zowel hor als ver scrollen.

                          Bij de diverse galerijen staat alles ook links uitgelijnd, bij hogere schermresoluties staat het wat verloren.....er is zo'n 3/4 witruimte.

                          Veel succes verder!
                          ***Canon 300D * kitlens * ...

                          Comment


                          • #14
                            ja, kan wel kloppen van dat er heel veel wit ruimte is...
                            heb zelf een 17 inch.. en dan is de wit ruimte in orde... bij een 15 inch... is heel het scherm gevuld.. dus ja.. bij een 21 hou ik idd teveel wit ruimte over zoals je aangeeft... (zeker bij de albums zelf)

                            Moet dus een manier vinden dat de site + afbeeldingen zich aanpassen aan scherm.

                            Bedankt voor je reactie Annetje

                            Comment

                            Working...
                            X