Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigspotters: Boeing 787 Dreamliner op Zaventem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vliegtuigspotters: Boeing 787 Dreamliner op Zaventem

    Maandag 10 september is de Boeing 787 Dreamliner voor het eerst te zien in Zaventem. Landing voorzien om 08h45, toestel van Ethiopean Airlines.
    Bron: De Morgen.

    Willy
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  • #2
    Re: Vliegtuigspotters: Boeing 787 Dreamliner op Zaventem

    het stond in HBVL in een artikel over 'die gekke mensen' Enkele hadden zelfs verlof genomen maar waren door het verkeer enkele minuten te laat om hem te zien.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: Vliegtuigspotters: Boeing 787 Dreamliner op Zaventem

      Ik had verwacht dat we er hier toch wel een aantal foto's te zien zouden krijgen, maar ik heb er nog geen gezien.

      Niet dat ik er echt op zit te wachten, want ik ben geen echte spotter die overal naartoe rijdt of vliegt om foto's te maken van vliegtuigen.
      Ik ben alleen maar spotter tijdens het weekend van de Fly-In te Malle (in Deurne ben ik ook al wel eens naar het SV-weekend gaan kijken).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Vliegtuigspotters: Boeing 787 Dreamliner op Zaventem

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Ik had verwacht dat we er hier toch wel een aantal foto's te zien zouden krijgen, maar ik heb er nog geen gezien.

        Niet dat ik er echt op zit te wachten, want ik ben geen echte spotter die overal naartoe rijdt of vliegt om foto's te maken van vliegtuigen.
        Ik ben alleen maar spotter tijdens het weekend van de Fly-In te Malle (in Deurne ben ik ook al wel eens naar het SV-weekend gaan kijken).
        Ik had tijdens de SD Groote Meer met veel respect horen vertellen over uw foto's vanuit een vliegtuig Nu heb ik ze via uw site dan eindelijk gezien, en ik moet schrijven..Ze zijn prachtig

        Comment

        Working...
        X