Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De nieuwe Challenge

    De nieuwe Challenge is zopas gestart.

    Thema : dagdromen

    Foto's mogen worden ingezonden, maar lees eerst even het nieuwe Challenge reglement.

    Succes
    Last edited by RvB; 4 september 2012, 23:07. Reden: Link naar reglement toegevoegd.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: De nieuwe Challenge

    Het veld dat de gemiddelde score toont, ging men dat niet verwijderen om de puntgeving niet te be-invloeden?
    Dat was toch een van de opmerkingen van tijdens de testfase.

    mvg
    Marc
    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
    M.v.g. Marc

    Comment


    • #3
      Re: De nieuwe Challenge

      Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
      Het veld dat de gemiddelde score toont, ging men dat niet verwijderen om de puntgeving niet te be-invloeden?
      Dat was toch een van de opmerkingen van tijdens de testfase.

      mvg
      Marc
      Vind het wel jammer...zal ook minder spannend zijn...zal geen verrassing meer zijn wie er zal winnen!
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #4
        Re: De nieuwe Challenge

        De weergave van de gemiddelde score is inderdaad een heel spijtige zaak
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: De nieuwe Challenge

          Ho ho dat kan niet de bedoeling zijn. Je kan de gemiddelde score zien.? Als dàt het stemgedrag niet beïnvloedt, dan weet ik het niet...
          Overigens een zeer mooie start met hele toffe foto's. 2 maand tijd krijgen heeft zo z'n voordelen ;-)

          groet

          luc
          verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

          Comment


          • #6
            Re: De nieuwe Challenge

            Oorspronkelijk geplaatst door LLuc Bekijk bericht
            ....... Je kan de gemiddelde score zien.? Als dàt het stemgedrag niet beïnvloedt, dan weet ik het niet...

            das toch relatief, je weet de inzender toch niet..?
            maar toch ook liever zonder.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: De nieuwe Challenge

              Idd ik verkies ook zonder, precies om stembeïnvloeding tegen te gaan! Iemand de laag staat kan "gepushed" worden en iemand die hoog staat "geremd" nu bij mensen die voorbijgaan aan eigen mening en eerder om "de spanning" gaan ...
              Webstek in opbouw

              Comment


              • #8
                Re: De nieuwe Challenge

                De scores zijn verdwenen en is een goede zaak, enkel de knop met de posities zou nog weg moeten...
                Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                Comment


                • #9
                  Re: De nieuwe Challenge

                  Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
                  De scores zijn verdwenen en is een goede zaak, enkel de knop met de posities zou nog weg moeten...
                  Wat bedoel je, Dirk? Als Mod zie ik alles, maar als gewone gebruiker zie ik toch nog dingen die we niet zouden mogen zien:
                  Het probleem was vorige vrijdag (maar wellicht te laat) doorgegeven aan de ontwikkelaars, en we hebben nog geen nieuws van hen gehoord intussen. Maar het is "in behandeling".
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: De nieuwe Challenge

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Wat bedoel je, Dirk? Als Mod zie ik alles, maar als gewone gebruiker zie ik toch nog dingen die we niet zouden mogen zien:
                    Het probleem was vorige vrijdag (maar wellicht te laat) doorgegeven aan de ontwikkelaars, en we hebben nog geen nieuws van hen gehoord intussen. Maar het is "in behandeling".
                    Ik had tot gisteren zicht op de gegeven punten en de behaalde scores. Dit is nu weg. Enkel kan ik via de knop "positie "nog weten wie gaat winnen.
                    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                    Comment


                    • #11
                      Re: De nieuwe Challenge

                      Knopje "positie" heb ik niet staan. Wat wel zou moeten vermeld worden is dat men moet klikken op elke foto om de scherpte te beoordelen want helaas tonen de beelden in eerste instantie in mindere kwaliteit en kijkers die er niet mee vertrouwd zijn gaan daarop beoordelen (punten en/of comment) terwijl het geklikte beeld veelal veel meer scherpte en detail laat zien al ...

                      Wel al een pluim voor de verwijderde punten
                      Webstek in opbouw

                      Comment


                      • #12
                        Re: De nieuwe Challenge

                        Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
                        Ik had tot gisteren zicht op de gegeven punten en de behaalde scores. Dit is nu weg. Enkel kan ik via de knop "positie "nog weten wie gaat winnen.

                        Graag een screenshot van knopje "positie", want ik heb geen idee waar je het over hebt.
                        Ik zou ook graag een screenshot hebben, die vergelijkbaar is met de mijne, want ik zie onder een niet-Mod account, nog zaken die we weg willen.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: De nieuwe Challenge

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Graag een screenshot van knopje "positie", want ik heb geen idee waar je het over hebt.
                          Ik zou ook graag een screenshot hebben, die vergelijkbaar is met de mijne, want ik zie onder een niet-Mod account, nog zaken die we weg willen.
                          hoe doe je dit hier een screenshot plaatsen
                          Last edited by dirkfotografie; 10 september 2012, 10:17.
                          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                          Comment


                          • #14
                            Re: De nieuwe Challenge

                            Bedankt, Dirk. Intussen gevonden en doorgegeven.
                            Hoe zet je hier een screenshot? Wel, net zoals je een foto plaatst, maar misschien heb je dat ook nog niet gedaan; 't is anders dan in de Challenge, waar je foto wordt opgeladen.
                            1. jpg afmaken op de juiste grootte (indien te groot, kun je uiteraard een link plaatsen)
                            2. opladen naar jouw hosting site (voor velen is dat Photobucket, Tinypic, Flickr...) - voor screenshots maak ik gebruik van Skitch (Mac) dat zijn eigen hosting site heeft.
                            3. aldaar de juiste link kopiëren (http.... screenshot.jpg) en hier tussen de [ IMG ] tags plaatsen.
                            Moeilijk? Nee toch!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: De nieuwe Challenge

                              Bedankt allemaal voor de vele nuttige suggesties. Zo kunnen we de nieuwe software stap voor stap bijschaven.

                              De opmerkingen van vanmorgen zijn reeds allemaal verwerkt!
                              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                              Comment

                              Working...
                              X