Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van de 10 mijl van Antwerpen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's van de 10 mijl van Antwerpen?

    Ik doe hierbij een oproep aan digitale fotografen die (toevallig) op 25/04/04 in Antwerpen zijn en mij (gratis) willen helpen.

    Gisterenavond heb ik vernomen dat een collega de 10 mijl van Antwerpen gaat lopen.
    Je begrijpt het al, ik zou zoveel mogelijk foto's willen hebben.

    Zijn startnummer ken ik nog niet (hij was te laat om zich via de voorinschrijvingen te registreren).
    Hij zou zijn nummer doorbellen voor de start, maar ja, dan kan ik jullie niet meer bereiken.

    Zul je zeggen: "Hoe weten wij dan wie te fotograferen?"
    - Hij loopt in volledige zwarte uitrusting (bandana, broek en T-shirt)
    - Hij is ongeveer 1,80 meter lang en weegt rond de 72 kg. (dus niet echt mager noch echt dik)
    - Hij heeft kort geknipte, donkerblonde haar (waarschijnlijk niet zichtbaar door de zwarte bandana)
    - Hij start in de race van 15.00 uur.
    Ik weet het, het zijn zeer weinig gegevens maar vooral de zwarte bandana (hoofddoek) zou toch moeten opvallen, hoop ik.

    Kom jij naar de 10 mijl van Antwerpen?
    Of ken je iemand die daar woont en eventueel een digitale foto wil nemen?
    De start, een plaatselijke ronde en de aankomst is in de Gloriantlaan (op Linkeroever).
    Dan gaat het via Ch. De Costerlaan naar de Waaslandtunnel.
    Gedeelte v/h verdere parcours: Jesusstraat, Meir, Meirbrug, Schoenmarkt, rond de Groenplaats, Oude Koornmarkt, langs de Grote Markt, Klapdorp en Paardemarkt.

    Ikzelf stel mij eerst op thv. Tunnelplaats uitgang Waaslandtunnel => kant Ankerrui en na de passage ga ik naar Hessenbrug of Paardenmarkt.

    Later post ik hier zijn startnummer, dan kunnen jullie zien of op de foto's de juiste persoon staat.
    Indien iemand foto's genomen heeft, gelieve het te melden onder deze topic. Dan zullen we verder afspreken hoe we alles kunnen regelen om in het bezit te komen van de foto's (ophalen, doormailen, ... )
    Indien de foto's van een totaal onbekende blijken te zijn kunnen ze gewist worden.

    Aan alle bereidwillige zielen, reeds bij voorbaat mijn hartelijke dank.
    Groeten
    Mikko2

  • #2
    Originally posted by Mikko2
    Ik doe hierbij een oproep aan digitale fotografen die (toevallig) op 25/04/04 in Antwerpen zijn en mij (gratis) willen helpen.

    Gisterenavond heb ik vernomen dat een collega de 10 mijl van Antwerpen gaat lopen.
    Je begrijpt het al, ik zou zoveel mogelijk foto's willen hebben.


    Aan alle bereidwillige zielen, reeds bij voorbaat mijn hartelijke dank.
    Groeten
    Mikko2
    Dag Mikko

    Ik zou je wel willen helpen en ik denk dat ik misschien wel eens ga kijken morgen, maarre d'r deden vorig jaar een man of 2000 mee. Ik denk dat het wel eens moeilijk zou kunnen worden er iemand uit te halen
    One's never alone with a rubber duck
    Nikon D70 - Canon A70

    Comment


    • #3
      @ Woozle

      Ik dacht: des te meer ogen (fotografen) des te meer kans dat we hem kunnen lokaliseren/fotograferen.
      Omdat er veel toeschouwers op af komen en Antwerpen een grootstad is dacht ik dat hiermee ook enkele BD-forumlezers zou bereiken.
      Ik kan alleen maar hopen dat er op dit item gereageerd wordt.

      Ik besef heel goed dat het zeker niet gemakkelijk zal zijn.
      Hopelijk zijn er niet veel lopers met zwarte bandana en zwarte kleding (ook mijn enige herkenningspunt).

      Ik stel me op aan de uitgang van de Waaslandtunnel, ze hebben dan reeds een afstand afgelegd en lopen (hopelijk) niet meer in een dichte groep. Als ze daar gepasseerd zijn verplaats ik me naar de Paardemarkt of Klapdorp, daar lopen ze nog verder uit elkaar (denk ik).

      Moest het U of iemand anders lukken, laat aub iets weten.

      Nogmaals mijn dank bij voorbaat
      Mikko2

      Comment


      • #4
        Ik heb ooit foto's genomen van mijn broer in de 10 Miles. Geloof me er is zoveel volk dat ik alleen een fotoke heb kunnen maken van hem tijdens de start en aan de aankomst. Tussenin is er zoveel volk dat ik mijn broer gewoon niet onder de massa kon onderscheiden. En ik ken mijn broer wél, laat staan dat ik zou moeten zoeken naar iemand die ik niet ken...
        Spijt me!
        http://www.digifotofreak.nl

        Comment


        • #5
          Het is de eerste keer dat ik zo'n 10 mijl beleef.

          Ik besef nu dat wat ik vroeg bijna niet doenbaar is.
          Het is idd. niet mogelijk om er een onbekende tussenuit te halen hoe goed de beschrijving ook moge zijn.

          Enfin, voor hen die foto's genomen hebben, staat loper nr. 3750 erbij?
          Gelieve dan iets te laten weten aub.

          Ik ben er gelukkig in geslaagd om in totaal een vijftal redelijk goede foto's te nemen.

          Bedankt aan allen
          Groetjes
          Mikko2

          Comment


          • #6
            De deelnemers aan de 10 Miles worden ieder jaar opgenomen door een ploeg beroepsfotografen. De betreffende foto's zijn beschikbaar mits betaling. Interesse ? geef me dan een mailtje.
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Hihi... 'k heb net een mini-fotootje van mezelf ontdekt in de krant...

              In GVA staat vandaag de volledige uitslag van de 10 Miles en in de fotocollage kan je mij aan het werk zien als masseuse. Zijn er hier toevallig nog mensen die foto's hebben van het massagewerk in de Naqi tent? Lijkt me wel leuk... 'k Heb de hele middag gemasseerd en met zo'n vettige pollekes kom ik niet aan mijn fototoestel om zelf wat foto's te maken...
              Canon Powershot G3 * Canon CF 32Mb * Apacer PhotoSteno CF 128Mb

              Comment

              Working...
              X