Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handelaarskorting op hardware? (apple, nikon, ...)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handelaarskorting op hardware? (apple, nikon, ...)

    Heyhey,

    Nu ik op zoek ben naar een nieuwe laptop/desktop en er binnenkort nog wat fotomateriaal aankopen gepland zijn vroeg ik me af hoeveel handelaarskortingen er zoal mogelijk is?

    Ik hoef uiteraard geen sluikreclame, maar een gevoel hoeveel korting mogelijk is (en op wat) lijkt me toch leuk om weten vooraleer ik met een handelaar ga praten De ordergrootte/vorige aankopen spelen natuurlijk ook een rol dus het zou mooi zijn hier ook ong een idee van te hebben.

    Welke korting hebben jullie zoal gehad? Is het ook mogelijk bij apple?

    Ik ben benieuwd!! Alvast bedankt!!

    Groetjes

  • #2
    Re: Handelaarskorting op hardware? (apple, nikon, ...)

    Apple, nee aangezien ze slechts marges hebben van 10% op appleproducten (apple houd de andere 25% voor zichzelf), kant wil betalen, klant betaald .
    Toch apple? en nu is het al een laptop/desktop .
    Cameramateriaal, ja indien je koopt voor een 5000 euro aan verschillende lenzen, body, accesoires, je kan ook gewoon vragen als ze je telkens gratis onderhoud geven van je camera of als je enkele filters ect. gratis krijgt (ze geven liever wat weg dan minder geld te krijgen).

    Comment


    • #3
      Re: Handelaarskorting op hardware? (apple, nikon, ...)

      Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
      Toch apple? en nu is het al een laptop/desktop .
      Bedankt voor je reactie! Bij apple kan je via lyoness korting krijgen van 2%, het is niet veel maar het is toch dat he ja, idd desktop/laptop is het al we hebben hier thuis nog een laptop die gewoon gebruikt wordt om te surfen enzo, dus eigenlijk is het niet echt nodig om een laptop aan te schaffen om enkel mee naar de les te zeulen (zijn computers beschikbaar sowieso). Met het vorige topic ben ik aan het twijfelen gegaan als je kijkt welke specs je voor welk geld krijgt laptop vs. desktop

      Comment


      • #4
        Re: Handelaarskorting op hardware? (apple, nikon, ...)

        Desktop geeft je idd veel meer kracht en waar voor je geld tov een laptop (waarbij je ongeveer 15% meer betaald door de batterij en het kleine formaat).
        2% is niets, bij sommige pc's zijn er kortingen van 400 euro voor een pc van 1600 euro! (zelfs nieuwe modellen).

        Comment


        • #5
          Re: Handelaarskorting op hardware? (apple, nikon, ...)

          Als je nog studeert is het nu de periode om een Apple te kopen, studenten krijgen 10% bij de Switch winkels .

          MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment

          Working...
          X