Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 1Ds M3: ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EOS 1Ds M3: ???

    Ik stel mij de vraag wie vandaag nog nieuw een EOS 1Ds M3 koopt (model is 5 jaar oud) i.p.v. een 1Dx (allernieuwste technologie), beiden ongeveer zelfde prijs.
    Laat mij de vraag anders stellen: stel dat je voor de keuze staat van de aankoop van een fullsize, je denkt aan de recente EOS 5D M3, want je hebt geen 6000+ euro over voor een 1 Dx. Maar ... je hebt echter ook de gelegenheid om een nauwelijks gebruikte 1Ds te kopen. Vanaf welke prijs zou men de 1 Ds in aanmerking moeten beginnen te nemen boven de 5D?
    Last edited by seizoenapostel; 28 augustus 2012, 14:41. Reden: tikfout

  • #2
    Re: EOS 1Ds M3: ???

    Nu, ik denk niet dat je nog een ongebruikt toestel zal kunnen aanschaffen.

    Ik heb de mijne 2de hands gekocht met heel weinig kliks (nog geen 2000) voor een mooi prijsje.

    Als je 2de handssites zoals markplaats.nl wat volgt, dan zie je dat er daar nu en dan eens zo'n toestellen worden aangeboden.
    De prijzen die zelfs nu momenteel nog worden geboden gaan makkelijk boven de 3000 EUR, dat zegt genoeg over de vraag
    naar dit type toestel. (vraag-aanbod)
    Dan hoor ik je zeggen, waarom zo'n oud toestel kopen tov de 5D MKIII? Wel ja een 5D kan je niet vergelijken met een 1Ds MKIII,
    Dat is een totaal ander toestel.

    De echte vervanger van de 1DS MKIII is nog in aantocht bij Canon naar ik vernomen he. ( zal meer pixels hebben tov de 1Dx en de 1Ds MKIII )

    Wat nu het beste zal zijn voor jou beslis je zelf.

    Heb je vraagjes over de 1Ds MKIII, dan mag je mij altijd een mailtje zenden.

    Comment

    Working...
    X