Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5DmkII defect

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5DmkII defect

    Ik heb 6 maanden geleden een nieuwe Canon 5D mkII gekocht en nu zou hij in garantie hersteld moeten worden.
    moet ik dat via konijnenberg doen waar ik hem gekocht heb of bestaat er in Belgie een hersteldienst waar ik mijn toestel onder garantie kan laten herstellen?
    Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

  • #2
    Re: 5DmkII defect

    denk dat het best is naar de winkel zelf van aankoop.
    voor de toestellen hier gekocht zoals de mk2 gaan naar frankrijk om te herstellen (dacht parijs)

    grts
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

    Comment


    • #3
      Re: 5DmkII defect

      ik heb hem vandaag binnengebracht bij konijnenberg en het zou 5 weken duren voor ik hem terug heb *zucht*
      Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

      Comment


      • #4
        Re: 5DmkII defect

        Jammer dat ik nu pas uw vraag lees. Je kan zelf uw toestel aanbieden bij Techrepair in Nederland, Bergen-Op-Zoom. Dit is een officieel herstelpunt van Canon. Dan bespaar je véél tijd. Misschien dat je maandag nog contact kan opnemen met Konijnenberg, en als ze deze nog niet hebben opgestuurd, dat je deze terug komt ophalen, en zelf naar Techrepair brengt. Ik heb indertijd mijn 7D, ook gekocht bij Konijn, ook daar zelf binnengebracht. Overlegd met de verkoper van Konijn, en deze gaf toe dat dit veel sneller gaat. Zij sturen eerst alles op naar hun hoofdzetel in Ham, ten noorden van Nederland, en deze sturen deze naar Techrepair. Als het toestel hersteld is, dezelfde weg terug.
        Je kan ook vragen aan Techrepair dat ze deze na herstelling naar u opsturen.
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #5
          Re: 5DmkII defect

          weet nu niet hoe het in nederland gaat, maar had zelf paar jaar terug een defecte mk2.
          naar de winkel ermee, en daar wist men me te vertellen dat de prof. toestellen dus 5D-1D reeks steeds naar frankrijk moeten om te herstellen.
          zeker de toestellen onder garantie.

          grts
          je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
          www.korandoke.be

          Comment


          • #6
            Re: 5DmkII defect

            bij konijn hebben ze gezegd dat hij in Nederland naar Tech repair gaat
            Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

            Comment

            Working...
            X