Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The electronic businesses organisation limited

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The electronic businesses organisation limited

    THE ELECTRONIC BUSINESSES ORGANISATION LIMITED



    Is er iemand die bekent is, of ervaring heeft met deze firma.

    PJW
    Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

  • #2
    Re: The electronic businesses organisation limited

    Canon EOS 5D Mark III 22.3MP DSLR Camera..................$2300USD
    dat is 1850 euro...
    dat geloof je toch zelf niet?

    zeker als je al kijkt naat hun site... kan het nog amateuristischer?

    Today, there have been 6 visits (13 hits) on this page! <=== zegt ook al genoeg

    Many Customers are buying every minute because of our affordable prices and excellent customer service skills.
    Here is a few words of what some of our customers around the world have to say ....

    Ik was op het internet en besloot om te kijken of ik kon een originele Apple iPhone 4G HD 32GB te vinden tegen een lage en betaalbare prijs. Ik zag deze speciale advertentie wordt weergegeven door deze nobele onderneming en besloot betuttelen door het kopen van twee eenheden van de iPhones. Na het maken van mijn betaling, was ik verbaasd om de levering man te zien op mijn huis adres in minder dan 48 uur. Ik heb ook een gratis Apple iPhone 3G S 32GB kregen omwille van hun bonanza ... Martin Doeleman (Nederland)

    dit zegt ook al genoeg.

    Our email service is available to our customers 24hours a day.
    You can add us on these emails for email services or chat :
    electbusorgnsation@hotmail.com
    qualbuyelect@hotmail.com
    martosocassi@yahoo.it
    contelectrncltd@hotmail.com
    unlimitedtebolitems@hotmail.com
    tebolmgr1@hotmail.com
    tebolmgr2@hotmail.com
    sebtebol@hotmail.com
    tebolmgr@hotmail.com
    londtheelectbol@hotmail.com
    thblorgltd@hotmail.com

    zegt ook al genoeg.

    Ik hoop voor jou dat in ieder geval nog niets besteld of wat dan ook maar gedaan hebt op die site, want dit is overduidelijk een scam.

    Western Union en Moneygram, zeggen ook al genoeg.


    gelijk hoe je het draait of keert, dingen zoals een 5D mk3 of een D800 ga NOOIT in geen ENKELE winkel vinden tegen de helft van de prijs.

    Grtz david
    Last edited by TrsH; 21 augustus 2012, 18:51.

    Comment


    • #3
      Re: The electronic businesses organisation limited

      Tja, ik heb ook zo'n gevoel van, dat is te mooi om waar te zijn.

      Ik ben op deze site gestoten door te zoeken naar een tweedehands D3s ( www.zoekertjes.net ), een zoekertje van Sebastian Peters uit Zaventem. ( blijkt sebtebol@hotmail.com te zijn )

      een mailtje gedaan voor meer info,..... het is een nieuw toestel voor 1200 €, dat is 1/3 tot 1/4 van de echte prijs. Nikkor lenzen 24-70 2.8 en 70-200 2.8 , nieuw, aan 1/3 van de prijs.

      Uit veiligheid dan maar een vraag lanceren via dit forum of er iemand ervaring heeft met deze site.

      Tot nu niemand.

      PJW.
      Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

      Comment


      • #4
        Re: The electronic businesses organisation limited

        Hun adres is:
        ELECTRONIC CONTENTS LTD.
        DEPT 706
        19-21 CRAWFORD STREET
        LONDON
        W1H 1PJ

        Moet je eens gaan kijken met streetview naar al die camera's in de etalage.

        Ander adres:
        3 THE FOUNTAIN CENTRE
        LENSBURY AVENUE
        IMPERIAL WHARF
        SW6 2TW LONDON

        Alweer Streetview ;-)

        Ze hebben ook tevreden klanten, enig nadeel is dat die Google translate taal gebruiken:

        Ik was op het internet en besloot om te kijken of ik kon een originele Apple iPhone 4G HD 32GB te vinden tegen een lage en betaalbare prijs. Ik zag deze speciale advertentie wordt weergegeven door deze nobele onderneming en besloot betuttelen door het kopen van twee eenheden van de iPhones. Na het maken van mijn betaling, was ik verbaasd om de levering man te zien op mijn huis adres in minder dan 48 uur. Ik heb ook een gratis Apple iPhone 3G S 32GB kregen omwille van hun bonanza ... Martin Doeleman (Nederland)
        Voor de rest prijzen in US$ (UK firma???)
        Betalen via WU?? Heel betrouwbaar

        De foto's op hun site zijn van een Dixon en Curry's store gestolen.

        Dit alles gevonden op zoveel tijd dan een post schrijven of het wel te vertrouwen is.....

        Vraag vooral of de camera in Zaventem mag komen bekijken.... en het antwoord hier posten
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment

        Working...
        X