Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luchtballonvaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luchtballonvaart

    Hey BD'ers,

    ik heb deze avond een luchtballonvaart op 't programma staan, mijn toestel is een Nikon D5100 en ik ga m'n vakantie lens (18-200mm) lens er op zetten.
    Hebben jullie nog enkele tips ivm filters (heb zelf een circulaire polarisatie filter en een UV filter), dewelke ik er best opzet of gewoon mijn UV filter er laat opzitten zoals ik altijd doe.
    Ik heb ook nog een 50mm lens en is het aan te raden dat ik deze ook meeneem of kan ik deze niet gebruiken voor de ballontocht.

    Alvast bedankt
    E&A

  • #2
    Re: Luchtballonvaart

    Oorspronkelijk geplaatst door erwinanja Bekijk bericht
    Hey BD'ers,

    ik heb deze avond een luchtballonvaart op 't programma staan, mijn toestel is een Nikon D5100 en ik ga m'n vakantie lens (18-200mm) lens er op zetten.
    Hebben jullie nog enkele tips ivm filters (heb zelf een circulaire polarisatie filter en een UV filter), dewelke ik er best opzet of gewoon mijn UV filter er laat opzitten zoals ik altijd doe.
    Ik heb ook nog een 50mm lens en is het aan te raden dat ik deze ook meeneem of kan ik deze niet gebruiken voor de ballontocht.

    Alvast bedankt

    E&A
    De 18/200 mm voldoet zeker, een UV filter is niet nodig.
    Vergeet voor de landing uw toestel niet in een tas te stoppen, de landing kan nogal ruw zijn.
    Prettige vaart... ik geniet nog van verleden jaar

    Comment


    • #3
      Re: Luchtballonvaart

      Als je iemand in de mand ook gaat fotograferen zou ik zeker inflitsen

      Comment

      Working...
      X