Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: Sportfotograaf regio Antwerpen - Mechelen - Heist-od-Berg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEZOCHT: Sportfotograaf regio Antwerpen - Mechelen - Heist-od-Berg

    Gezocht: Een fotograaf die tijdens weekends foto's kan gaan maken van sportwedstrijden in de provincie Antwerpen.
    Heb jij ervaring met sportfotografie en zie je het zitten om via jouw hobby wat bij te verdienen?
    Stuur dan even een pb-tje met wat meer info over jezelf en met eventueel een linkje naar voorbeeldfoto's die je gemaakt hebt (liefst sport).
    Verdere details bespreken we dan via die weg.
    Bedankt voor de interesse!
    Last edited by kourni; 5 oktober 2013, 16:07.

  • #2
    Re: GEZOCHT: Sportfotograaf regio Antwerpen - Mechelen - Heist-od-Berg

    Ik ben nog steeds op zoek...

    Comment


    • #3
      Re: GEZOCHT: Sportfotograaf regio Antwerpen - Mechelen - Heist-od-Berg

      Who knows ... woon in het Mechelse.
      Welke sporten?
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: GEZOCHT: Sportfotograaf regio Antwerpen - Mechelen - Heist-od-Berg

        welke sporten zoek je foto's van te maken?
        ik doe regelmatig sportfotografie, jumping, wielrennen (voornamelijk mountainbike en trial wedstrijden) af en toe eens autosport ...
        je kan me altijd een pb er over sturen, ik ben van werchter

        Comment


        • #5
          Re: GEZOCHT: Sportfotograaf regio Antwerpen - Mechelen - Heist-od-Berg

          Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
          Gezocht: Een fotograaf die tijdens weekends foto's kan gaan maken van sportwedstrijden in de provincie Antwerpen.
          Heb jij ervaring met sportfotografie en zie je het zitten om via jouw hobby wat bij te verdienen?
          Stuur dan even een pb-tje met wat meer info over jezelf en met eventueel een linkje naar voorbeeldfoto's die je gemaakt hebt (liefst sport).
          Verdere details bespreken we dan via die weg.
          Bedankt voor de interesse!
          Sinds enige jaren actief sport fotograaf,tot dit seizoen was ik exclusief clubfotograaf voor een bmx club vanaf volgend jaar werk ik met een persgroep samen in de BMX
          verdere sporten zijn ijshocky,voetbal,baseball,veldrijden, rally,motorcross,.... allemaal in het antwerpse
          miskien dat er een samenwerking mogelijk is

          Comment

          Working...
          X