Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ERROR 70 op canon 500d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ERROR 70 op canon 500d

    Beste Lezers,

    Kom net thuis van een vakantie in costa rica, helaas ging het mis na 3 dagen mijn canon 500d geeft een err 70 en adviseert de camera uit en opnieuw aan te zetten.

    Helaas werkt dit niet en heb ik via familie canon gevraagd die het volgende aangeven:
    poging 1 lens los maken en alle koppelpunten schoonmaken
    poging 2 batterij eruit voor 24 uur en dan opnieuw proberen, zodat de backup ook weg is.

    helaas werkten beide pogingen niet.

    Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen. Ik heb 2 lenzen geprobeerd op alle mogelijke instellingen maar krijg continu dezelfde melding.

    Alvast bedankt.

    MVG Marc

  • #2
    Re: ERROR 70 op canon 500d

    Heb eens rondgekeken op t'internet en niemand heeft een oplossing, wel veel gevallen, zelfs op 5d mk2's.
    Terugsturen naar Canon zal de enige oplossing zijn zeker.
    Die zullen er ook niets aan doen voor niets, dus: naar t'stort met die handel!
    Koop gewoon een tweedehands 500D, het zal veel goedkoper zijn .

    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: ERROR 70 op canon 500d

      bedankt Henri,

      kon zelf ook niets vinden. één iemand heeft zijn toestel uitelkaar geschroefd en alle kabeltjes bijlangs gelopen en de noodbatterij eruit gehad. Dit durf ik zelf niet aan en kwam erachten dat het nog net binnen de garantie valt dus direct maar weggebracht.

      Wel balen van de dure vakantie naar costa rica, misschien dat ik mijn emotionele schade nog ergens kan verhalen....

      Comment

      Working...
      X