Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grote afdrukken -> waar en waarop ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • grote afdrukken -> waar en waarop ?

    haai,

    Er zit een renovatie van de living aan te komen en daarin zou ik graag enkele foto's die ik vroeger gemaakt heb aan de muur hangen. Het gaat om grote formaten (100cm breed of meer).

    Omdat ik er een tijdje uit ben geweest (understatement) ben ik niet meer op de hoogte van de hedendaagse mogelijkheden qua ophanging en de betere adressen voor grote afdrukken/inkadering en hun prijzen.

    iemand tijd en zin om me in de juiste richting te duwen ?
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

  • #2
    Re: grote afdrukken -> waar en waarop ?

    Als je kwaliteit wil en een perfecte afwerking, kan je steeds is informeren bij Milo Profilab in Kontich.
    Het is een vaklabo je krijgt daar kwaliteit voor een "eerlijke" prijs, verwacht echter geen dumping prijzen.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: grote afdrukken -> waar en waarop ?

      tnx.

      Bodemprijzen zoek ik niet, wel aanvaardbare prijzen voor een particulier. Ik heb eens een mailtje gestuurd met de vraag naar richtprijzen. Dan zien we wel verder.
      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

      Comment


      • #4
        Re: grote afdrukken -> waar en waarop ?

        Kijk eens naar xposer. Ik dacht dat het ook door cameraexpress wordt aangeboden.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X