Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorbereiding studio shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorbereiding studio shoot

    Hey,

    Ik heb dit weekend mijn eerste studio shoot (als fotograaf) En ik vroeg mij af hoe jullie je daarop voorbereiden? Buiten de gewone dingen zoals opgeladen batterijen, lege SD kaartjes etc.

    Dus heb het meer ivm bv : nemen jullie een boek mee met poses? Of weten jullie die allemaal op voorrand of gewoon beetje ter plaatse verzinnen?

    Ben benieuwd
    www.re-wind.be

  • #2
    Re: Voorbereiding studio shoot

    Je gaat studio-opnames doen, maar je weet niet wat je wil fotograferen?

    Als fotograaf trek je toch in de studio omdat je een idee of visie wil uitwerken?

    Inspiratie kan je overal vinden. In de schilderkunst bijvoorbeeld. Die mannen waren al met ingenieuze poses en lichtopstellingen bezig nog voor er van de foto werd gesproken.

    Comment


    • #3
      Re: Voorbereiding studio shoot

      alles hangt af van wat jij of't model wenst, of het idee achter de shoot.
      pasfoto's, fashoin, glamor, casual, ...

      wa gericht zoeken op google images kan al 't een en 't ander opleveren.
      paar mooie poses afdrukken en daarop verderwerken.

      mvg
      david
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Voorbereiding studio shoot

        Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
        Je gaat studio-opnames doen, maar je weet niet wat je wil fotograferen?

        Als fotograaf trek je toch in de studio omdat je een idee of visie wil uitwerken?

        Inspiratie kan je overal vinden. In de schilderkunst bijvoorbeeld. Die mannen waren al met ingenieuze poses en lichtopstellingen bezig nog voor er van de foto werd gesproken.
        Ik weet wat ik wil fotograferen hoor, maar vroeg mij gewoon af of het er een beetje klungelig uitziet als je bv hebt opgeschreven welke licht setup je nodig hebt voor low key. Of dat eigenlijk alle fotografen zich op die manier voorbereiden..
        www.re-wind.be

        Comment

        Working...
        X