Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mail bij subscription

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mail bij subscription

    Ben ik nu de enige die geen mailtje krijgt als ik me heb geabonneerd op een topic? Of heb ik weer eens iets gemist en is het een algemeen probleem?
    Is overigens geen enorm serieus probleem, maar wel een klein beetje vervelend...

    Thanks,
    Michael
    www.lowspark.nl

  • #2
    Heb hetzelfde voor, je bent dus zeker niet alleen
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Is dat een tijdje geleden niet uitgeschakeld omdat er problemen mee waren en de server daardoor overbelast werd
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lazy Charles
        Is dat een tijdje geleden niet uitgeschakeld omdat er problemen mee waren en de server daardoor overbelast werd
        Was dan wel terug in werking gesteld
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          Bij mij werkt dit wel.
          Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
          www.bartvo.be

          Comment


          • #6
            Hoe kan je abonneren?Is dat gewoon bij een topic op "Subscribe to this topic" klikken?Als dat zo is dan krijg ik ook geen mails.
            Groeten,
            Bert
            Groeten,
            Bert
            http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

            Comment


            • #7
              Geen probleem mee gehad, ik ontvang ze gewoon,


              Groeten Omega.

              www.digiwaart.nl

              Comment


              • #8
                Ik ontvang ze ook gewoon:

                1) Geen problemen met de mailserver van uw provider?
                2) Op replies van uzelf krijg je geen mailtje.
                3) Is er wel degelijk een nieuwe reply geweest (en geen edit)?
                4) Staat uw emailadres correct in uw profiel?

                Anders kan ik ook niet zo direct een oorzaak achterhalen.
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                Comment


                • #9
                  Is vreemd, Sven. Ik denk dat het sinds zondag niet meer werkt. Emailadres is correct, ik heb me geabonneerd op dit topic en heb van geen enkele reactie een email ontvangen.

                  Mijn emailprovider heeft een spamfilter, maar ook in de spambox geen mailtjes van BD. Ik zal voor de zekerheid eens testen met een ander mailadres, kijken of dat helpt...
                  www.lowspark.nl

                  Comment


                  • #10
                    Voor deze topic werkt het bij mij (terug).
                    Bij een andere topic zal het wellicht gewoon een edit geweest zijn ,waardoor ik niks gekregen had. Bedankt voor de toelichting Sven !
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Ik krijg nu wel emails heb een ander emailaddres ingegeven.
                      Groeten,
                      Bert
                      Groeten,
                      Bert
                      http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

                      Comment


                      • #12
                        bij mij ook geen probleem, en het is zelfs via hotmail
                        BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                        Comment


                        • #13
                          Ik ontdek dat "subscribe to this topic"ding nu pas. 'Candid' vraag: Wat gebeurt er eigenlijk als je abonneert op een topic? Krijg je dan al de verdere antwoorden op de topic per e-mail toegestuurd?
                          BD0252BE

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Orval
                            Ik ontdek dat "subscribe to this topic"ding nu pas. 'Candid' vraag: Wat gebeurt er eigenlijk als je abonneert op een topic? Krijg je dan al de verdere antwoorden op de topic per e-mail toegestuurd?
                            Neen, enkel een mail om te zeggen dat er iemand heeft gereageerd op een topic met daarin een rechtstreekse link naar de topic
                            http://www.vannecke.be
                            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                            Comment


                            • #15
                              Vanmorgen het emailadres anagepast naar dat van mijn werk en spontaan stroomden de mailtjes binnen...zojuist maar weer teruggezet en ook nu komt er in ieder geval weer een mailtje binnen (update van Sven die ik niet kan vinden ).

                              Het lijkt dus weer te werken, het enige dat ik heb gedaan is mijn mailadres tijdelijk aangepast...vreemd....
                              www.lowspark.nl

                              Comment

                              Working...
                              X